۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
گوشی ردمی 10C معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی ردمی 10C که به‌تازگی معرفی شد، دارای نمایشگر 6.71 اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ردمی 10C جدیدترین گوشی سری ردمی ۱۰ و جانشین ردمی 9C محسوب می‌شود که شیائومی آن را به صورت رسمی رونمایی کرده است. دوربین سلفی این گوشی در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر تعبیه شده است. گوشی ذکر شده دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۱ اینچی LCD است و هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی این محصول منتشر نشده است.

یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی گوشی ردمی 10C تعبیه شده که علاوه بر دوربین‌های دستگاه و فلاش LED، از حسگر اثرانگشت نیز میزبانی می‌کند. گوشی ذکر شده به صورت پیش‌فرض سیستم عامل اندروید ۱۱ را با رابط کاربری MIUI 13 اجرا می‌کند. این محصول به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است؛ البته کاربران می‌توانند در صورت نیاز حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را با استفاده از کارت microSD ارتقا دهند.

دوربین سلفی تعبیه شده روی پنل جلویی گوشی هوشمند ردمی 10C دارای حسگر پنج مگاپیکسلی است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. گوشی ردمی 10C در سه رنگ مشکی، آبی و سبز با قیمت ۱۸۸ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۲۰۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که ردمی 10C احتمالاً با نام پوکو C4 تا ماه مارچ یا آوریل وارد بازار هند خواهد شد.

کد خبر 561698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.