فعالیت در حوزه مهدویت بدون محدودیت است

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه باید مفاهیم مهدویت را به‌روز کرد و آن را مورد توجه قرار داد، گفت: برای فعالیت در حوزه مهدویت هیچ‌گونه محدودیتی نداریم، زیرا هیچ فعالیتی بهتر از کار کردن برای امام زمان (عج) وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعبدالله ارجائی در خصوص اهمیت فعالیت تشکل‌های مهدوی مشهد، اظهار کرد: در عصر حاضر که به‌صورت شبانه‌روز ذهن جوانان ما مورد هجمه قرار دارد، نیازمند توجه ویژه به مهدویت هستیم.

وی با بیان اینکه تشکل‌ها باید تمام افراد جامعه را تحت پوشش قرار دهند، ادامه داد: بر همین اساس از تشکل‌های فعال در حوزه مهدویت درخواست داریم که در حوزه مهدویت برای اقشار مختلف جامعه اعم از پیر، جوان، زن، مرد، مذهبی، هیئتی و حتی غیرمذهبی و غیرهیئتی نیز برنامه داشته باشند و همه را تحت پوشش قرار دهند.

شهردار مشهد با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۱۰۰ تشکل مهدوی دور هم جمع می‌شوند و الفبای انتظار را ترویج می‌کنند، اظهار کرد: نباید دلمان را تنها به این برنامه خوش کنیم، قطعاً فعالیت‌هایی مانند برپایی اجتماع منتظران بسیار خوب و مورد نیاز است، اما در کنار آن به اقداماتی عمیق هم نیاز داریم تا مفهوم انتظار در عمق وجود جوانان نفوذ پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه باید مفاهیم مهدویت را به‌روز کرد و آن را مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: ما برای فعالیت در حوزه مهدویت هیچ‌گونه محدودیتی نداریم، زیرا هیچ فعالیتی بهتر از کار کردن برای امام زمان (عج) وجود ندارد.

ارجائی در خصوص اینکه برای فعالیت، ظرفیتی بهتر از تشکل‌های مهدوی نیست، خاطرنشان کرد: تمام افراد شناخته شده و مشتاق خدمت در این تشکل‌ها حضور دارند؛ لذا پیشنهاد می‌کنم طرحی عمیق، وسیع و مستمر در حوزه مهدویت برای اجرا در طول سال ۱۴۰۱ تدوین شود و ما نیز از آن حمایت خواهیم کرد.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که باید بر آن تاکید داشته‌ایم، افزایش شادابی و نشاط در جامعه است و بهترین نشاط و شادی بهتر از یاد امام زمان (عج) در ایام شعبانیه است.

شهردار مشهد در خصوص برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۱، گفت: امسال که بهار با مهدویت ادغام شده است، مفاهیم فرح‌بخش بسیاری ایجاد شده است، زیرا یاد امام زمان (عج) انسان را شاد می‌کند و به تکاپو می‌اندازد.

وی با بیان اینکه ارائه برنامه‌های نوآورانه و دائمی در این بخش لازم است، تصریح کرد: با توجه به این موضوع انتظار داریم در طول سال ۱۴۰۱ شاهد برنامه‌هایی نوآورانه عمیق، وسیع و مستمر در حوزه مهدویت باشیم.

کد خبر 561687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.