جوانان کشور در بحران کرونا با تولید واکسن خوش درخشیدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در بحران همه‌گیری کرونا، جوانان غیور این مرز و بوم در کسوت مقدس خدمت به سلامت مردم و در عرصه خطیر دستیابی به دانش تولید واکسن، خوش درخشیدند و زمینه کاهش آمار مبتلایان و جان‌باختگان را فراهم کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، در پیام بهرام عین‌اللهی به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان (بیست‌وسوم اسفند) آمده است: برای همه جوانان عزیز، متعهد، سختکوش و انقلابی آرزوی سلامت و پیروزی در عرصه‌های گوناگون دارم.

وی افزود: جوانی فصل نشاط و شادابی و دوران بالندگی و شکوفایی است. آغاز شکوهمند تبلور توانایی‌ها و اندیشه‌ها، این نشاط و شکوفایی اگر با تعهد و خودباوری و اخلاق آمیخته شود معجزه‌ای به دست خواهد داد که بارها در باورمندی و اعتماد به جوانان خوش‌فکر، توانمند و انقلابی شاهد آن بوده‌ایم.

وزیر بهداشت اظهار کرد: آنچه امروزه به عنوان توسعه و گسترش دانش، فناوری و توانمندی‌های علمی، پژوهشی، صنعتی و فرهنگی می‌بینیم و می‌شناسیم، کار جوانان اندیشمند و متعهدی است که با خودباوری و تکیه بر توان داخلی با خلاقیت و نوآوری گام‌های بلندی در مسیر سرفرازی و استقلال کشور عزیزمان برداشته‌اند و دشمنان سرخورده ملت را تا انزوای ناامیدی و شکست عقب رانده‌اند.

عین‌اللهی افزود: قاب زرین تاریخ انقلاب، پیوسته تصاویر بی‌بدیلی از حماسه‌های این جوانان را در قلب خود جای داده است؛ از حضور آگاهانه جوانان در نهضت بزرگ انقلاب اسلامی گرفته تا مدیریت ایثارگرانه هشت سال دفاع مقدس و سازندگی دوباره سرزمین اسلامی و پیشرفت‌های علمی و اختراعات و اکتشافات بسیاری که چشم جهانیان را به خود خیره کرده است.

وی ادامه داد: از همین رو بهره‌مندی از توان و دانش و نشاط جوانان انقلابی در بدنه مدیریتی وزارت بهداشت همیشه مدنظر و مورد اهتمام بوده است؛ به ویژه آنکه رهبر فرزانه انقلاب همیشه بر حضور جوانان به عنوان پیشگامان عرصه‌های دانش و تولید و کار تاکید داشته‌اند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: بی‌شک الگوی بی‌نظیر این جوانان، فرزند برومند حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام است که آمیزه‌ای از جوانی، شجاعت، وفاداری و ولایتمداری بودند و رشادت‌های این جوان آسمانی در حماسه عاشورا برای همیشه تاریخ جاودانه ماند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد مسعود و فرخنده جوان برومند کربلا حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان به همه جوانان ایران اسلامی به ویژه دانشجویان عزیز، اساتید جوان و دانشمند و کارکنان جوان حوزه سلامت، برای همه جوانان عزیز، متعهد، سختکوش و انقلابی سلامت و پیروزی در عرصه‌های گوناگون آرزو کرد

کد خبر 561685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.