دانلود سریال خاتون قسمت 20 بیستم [ قسمت ۲۰ خاتون ] کامل نسخه اصلی

دانلود سریال خاتون قسمت 20 بیستم کامل و قانونی حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بهاء آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 20 خاتون قسمت ۲۰ با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سریال خاتون قسمت 20 بیستم این هفته در تاریخ دوشنبه 23 اسفند منتشر می شود، در قسمت قبل دیدیم که نظربیگ و یدی بدنبال فخار، فخار در جستجوی حاج ضرابی، شیرزاد در پی خاتون و رضاست. همه در یک دایره به هم می رسند، اما …و بقیه ماجراهای را که دیدید توصیه می کنم همین الان قسمت جدید را دانلود و تماشا کنید.

******************************

برای دانلود سریال خاتون قسمت 20 بیستم لینک زیر را لمس یا کلیک کنید:

دانلود قسمت 20 سریال خاتون

******************************

سریال خاتون

اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. سریال پرستاره‌ای با بازی بازیگرانی هم‌چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، بابک حمیدیان، پژمان بازغی و ستاره پسیانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود سریال خاتون قسمت 20 بیستم [ قسمت ۲۰ خاتون ] کامل نسخه اصلی

بازیگران سریال خاتون

مهران مدیری (جهانگیر روزبه)، نگار جواهریان (خاتون)، اشکان خطیبی (شیرزاد ملک)، شبنم مقدمی (فخرالنسا)، میرسعید مولویان (رضا فخار)، ستاره پسیانی (پروین)، فرخ نعمتی (سرتیپ آریا)، بهناز جعفری (رعنا)، رضا بهبودی (دکتر بوکوفسکی)، بابک حمیدیان (کمیسر رجب‌اف)، شاهرخ فروتنیان (فریدون خان)، مهران غفوریان (موسیو)، مهتاب ثروتی (ماری)، مهدی قربانی (فرهاد)، عاطفه رضوی (قدرت)، پیام دهکردی (نظربیگ)، آیدا ماهیانی (باربارا کُوالسکا)، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و…

بیوگرافی نگار جواهریان بازیگر قسمت 20 سریال خاتون

نگار جواهریان (زادهٔ ۲۲ دی ۱۳۶۱) بازیگر ایرانی است. او برای فیلم طلا و مس (۱۳۸۸) برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنوارهٔ فیلم فجر شد. او برای فیلم حوض نقاشی (۱۳۹۱) بار دیگر نامزد دریافت این جایزه شد. جواهریان از سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان، بازیگر فیلم‌ساز ایرانی ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز دارد.

نگار جواهریان هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز نمود. نگار جواهریان در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد. نگار جواهریان در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد. از نمونه آثار نگار جواهریان می توان به خاتون، پابرهنه در بهشت، اعترافات ذهن خطرناک من، دوئت، دیوار چهارم، نگار، ایوانف، حوض نقاشی، قندون جهیزیه، من ترانه ۱۵ سال دارم، یه حبه قند، گرگ بازی، ملبورن و آشغال های دوست داشتنی اشاره کرد. نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد و در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸، دختر آن ها در کانادا متولد شد که نام نوردخت را برای او انتخاب کردند.

جواهریان در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله گرگ بازی، اعترافات ذهن خطرناک من، قندون جهیزیه، حوض نقاشی و صد سال به این سال ها نیز حضور داشته است.وی در دوبلهٔ فارسیِ فیلم کمپ ایکس ری (۲۰۱۴) به جای کریستین استوارت حرف زده است.

او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد.[ وی در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد وی همچنین در دوبلهٔ فارسیِ فیلم کمپ ایکس ری (۲۰۱۴) به جای کریستن استوارت حرف زده‌است. ما برای شما دانلود سریال های جدید شبکه نمایش خانگی را قرار می دهیم.

نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد. در تیر ۱۳۹۸، فرزند دختر جواهریان و جوان در کانادا متولد شد و آن‌ها نام نوردُخت را برای او انتخاب کردند. حضور جواهریان طی دوران بارداری خود به همراه جوان در کانادا با قصد تولد فرزندشان در خاک این کشور «که منجر به اهدای تابعیت کانادایی به فرزندشان می‌شود» باعث واکنش‌های شدید مردم در فضای مجازی و چهره‌های سرشناس مختلف کشور شد و حواشی‌ای را برای این بازیگر سینما و همسرش رقم زد.[در نهایت و در ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸ نوردخت جوان، فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان، در کشور کانادا متولد شد. پیشتر رامبد جوان در مصاحبه‌ای اعلام کرده‌بود که برای اکران فیلم قانون مورفی به مونترآل کانادا سفر نکرده‌است، اما همزمان با سفرش، این فیلم نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

در تابستان سال 1371 وقتی دوازده سالم بود رفتم مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان که در واقع مدرسه نبود ، یک دوره تئاتر دو سال و نیم بود که ادامه دادم.

ماه محرم سال 1381 با مجموعه 13 قسمتی «باران عشق» در قالب سفر زیارتی به کربلا وارد قاب تلویزیون شد و سال 1382 در سریال «این راهش نیست» بازی کرد.

خبر ازدواج نگار جواهریان با رامبد جوان که در ابتدا شایعه بنظر می رسد با انتشار عکس های دو نفره جدی تر شد در نهایت خبر رسید سال 1395 نگار 34 ساله با رامبد 45 ساله با حضور در کشور یونان و در کنار چند بازیگر و شخصیت هنری رسما باهم ازدواج کردند این زوج سال 1392 در فیلم «پریدن از ارتفاع کم» کنار هم بازی کردند و نکته جالب اینکه رامبد تجربه دو ازدواج منجر به طلاق با ماندانا روحی و سحر دولتشاهی داشت

حضور نگار جواهریان در طی دوران بارداری به همراه همسرش در کانادا با قصد تولد فرزندشان در خاک این کشور و گرفتن تابعیت برای فرزندشان به شدت جنجال شد طولی نکشید که عکس بی حجاب نگار جواهریان در خیابان های کانادا هم پخش شد تا اینکه 27 تیر 1398 نوردخت جوان ، فرزند این زوج در کانادا به دنیا آمد

نیم فصل دوم سریال خاتون

نیم فصل دوم سریال «خاتون» در شهر تهرانِ دهه‌ی ۱۳۲۰ روایت می‌شود. تهران به‌عنوان شهری ناامن و نابسامان به تصویر در می‌آید و مردم، درگیر معضلات اِشغال کشور ایران توسط نیروهای متفقین و ضعف حکومت مرکزی برای مقابله با اشغال‌گران در خفقان، فقر و گرسنگی، روزگار می‌گذرانند.

برای شما لینک دانلود قسمت ۲۰ سریال خاتون قسمت 20 بیستم را بالای پست قرار دادیم و همچنین برای دانلود فیلم و سریال های بیشتر به مجاز دانلود مراجعه کنید.

کد خبر 561673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.