آماده‌باش کامل آتش‌نشانان کاشان در چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آمادگی کامل نیروهای این سازمان به‌منظور جلوگیری از خطرات احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد.

محمدعلی پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ۱۵ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش کامل خواهند بود، اظهار کرد: این نیروها با تجهیزات و امکانات کامل و با توجه به پایش و بررسی محل‌های پر خطر، در نقاط مختلف شهر کاشان مستقر می‌شوند تا در صورت وقوع حادثه، در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شوند و به کمک شهروندان بشتابند.

وی به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: توزیع و نصب پوسترها و بنرهای هشداردهنده مرتبط با شب چهارشنبه‌سوری در سطح شهر، اجرای برنامه‌های رادیویی، ساخت کلیپ‌های مرتبط، استفاده از اینترنت و فضای مجازی، برگزاری دوره‌های آموزشی و استفاده از فضاهای آموزشی دانش‌آموزان از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: آگاهی شهروندان به ویژه دانش‌آموزان نقش مهمی در جلوگیری از رفتارهای پرخطر چهارشنبه آخر سال دارد و نقش والدین در کاهش حوادث و رفتارهای پرخطر فرزندان بسیار مؤثر است.

و از والدین خواست در روزهای پایان سال مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند و آنان را نسبت به خطرات استفاده از مواد آتش‌زا آگاه کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه چهارشنبه‌سوری سال گذشته حادثه ناگواری نداشتیم، گفت: امید است امسال نیز با رعایت مسائل ایمنی خاطره خوشی در روزهای پایانی سال برای شهروندان و خانواده‌ها رقم بخورد.

کد خبر 561671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.