هدست واقعیت مجازی اپل روی تراشه مک اجرا می‌شود

شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که هدست واقعیت مجازی اپل بر پایه تراشه مک اجرا خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تاکنون شایعات زیادی درباره هدست واقعیت مجازی اپل منتشر شده است. جدیدترین شایعه ارائه شده نشان می‌دهد که اجرای این محصول به تراشه‌های مک متکی خواهد بود؛ به طوری که از پردازنده‌های سری M2 استفاده می‌کند. این تراشه شامل پردازنده‌های هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که هدست واقعیت مجازی اپل از نظر قدرت پردازشی، بسیار قدرتمندتر از دیگر هدست‌های موجود در بازار است.

ازآنجاکه شایعه شده است هدست واقعیت مجازی اپل یک دستگاه مستقل همه‌کاره شبیه Oculus Quest 2 خواهد بود، به نظر می‌رسد که اپل آن را به بعضی از جدیدترین سخت‌افزارهای خود مجهز خواهد کرد. مشخصات شایعه شده برای هدست واقعیت مجازی اپل امیدوارکننده به نظر می‌رسد، اما باید به این موضوع توجه کنید که این داده‌ها در حال حاضر فقط به صورت شایعه منتشر شده است.

علاوه بر شایعه‌ها و خبرهای زیادی که به‌تازگی درباره هدست واقعیت مجازی اپل منتشر شده است، یکی از توسعه دهندگان iOS اعلام کرده است که این محصول به سیستم عامل Reality OS مجهز خواهد شد. درصورتی‌که محصول ذکر شده بر تراشه مک اجرا شود، می‌تواند به محصول مهم بعدی شرکت اپل تبدیل شود.

کد خبر 561426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.