نسل جدید گلکسی بادز سامسونگ چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ قصد دارد گلکسی بادز جدید خود را در رویداد آنپکد سال ۲۰۲۲ معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اولین نسل گلکسی بادز در مارس ۲۰۱۹ معرفی شد و پس از آن بادز پلاس در فوریه ۲۰۲۲ و بادز پرو در ژانویه ۲۰۲۱ عرضه شد. انتظار می‌رود این شرکت در اوایل سال جاری، رقیب دیگری برای ایرپاد معرفی کند. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسل بعدی گلکسی بادز خود را در رویداد آنپکد ۲۰۲۲ معرفی کند.

با توجه به اینکه پیش از این خبری درباره ارتقای گلکسی بادز سه یا پرو دو منتشر نشده بود، بسیاری از افراد تصور می‌کنند که محصولی برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی نشده است. شرکت اپل نیز طرفداران خود را تقریباً ۳۰ ماه در انتظار ایرپاد سه نگه داشته است؛ در حالی که ایرپاد پرو دو تقریباً دوونیم سال پس از معرفی نسخه اصلی، هنوز عرضه نشده است. شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که گلکسی بادز پرو دو ممکن است در سال ۲۰۲۲ در کنار بادز لایو دو رونمایی شود.

گلکسی بادز پرو دو احتمالاً دارای کیس شارژ بی‌سیم مفید با ظرفیت باتری افزایش یافته است که یکی از ویژگی‌های قابل توجه این محصول در نظر گرفته می‌شود. رویداد آنپکد که در ماه آگوست برگزار خواهد شد، عمدتاً به هدفون‌ها اختصاص نخواهد داشت، احتمالاً اعضای جدید خانواده‌های گوشی‌های پرفروش گلکسی زد فولد و زد فلیپ، همچنین گلکسی واچ ۵ نیز رونمایی خواهد شد.

کد خبر 561414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.