۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
مشخصات لپ‌تاپ HP G7-250+قیمت

قیمت لپ‌تاپ، یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب لپ‌تاپ HP G7-250 می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای لپ‌تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ‌های شرکت HP همواره به دلیل کیفیت و تنوع بالا معروف بوده‌اند و پاسخ‌گوی انواع نیازها و سلیقه‌ها هستند. یکی از محصولات میان‌رده این شرکت لپ‌تاپ HP G7-250 نام دارد که در ادامه به بررسی بعضی از ویژگی‌ها و مشخصات آن می‌پردازیم:

طراحی و بدنه لپ‌تاپ HP G7-250

لپ‌تاپ HP G7-250 دارای بدنه پلاستیکی است و پوشش مات دارد، همین امر باعث شده است که اثر انگشت کاربران را جذب نکند. وزن این محصول ۲.۰۴ کیلوگرم است؛ بنابراین جزو لپ‌تاپ‌های سبک در نظر گرفته نمی‌شود. ضخامت این لپ‌تاپ زمانی که صفحه‌نمایش بسته است به ۲۲.۵ میلی‌متر می‌رسد. ابعاد زیاد این دستگاه به آن اجازه می‌دهد فضای کافی برای جریان هوا و در نتیجه کنترل گرمای تولید شده را داشته باشد. لپ‌تاپ ذکر شده با رنگ یکدست خاکستری با پوشش مقاوم در برابر خط و خش‌های احتمالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. لپ‌تاپ HP G7-250 از امکاناتی مانند حسگر اثر انگشت برخوردار نیست و برای افزایش ضریب امنیت دستگاه باید از رمز عبور استفاده کنید. لپ‌تاپ ذکر شده دارای یک درگاه USB 2.0، یک درگاه USB 3.1 Gen 1، یک درگاه HDMI 1.4b و یک درگاه اترنت می‌شود.

صفحه‌نمایش لپ‌تاپ HP G7-250

لپ‌تاپ HP G7-250 دارای صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۷۶۸ * ۱۳۶۶ پیکسل است که حاشیه قابل توجهی در اطراف آن به چشم می‌خورد. این صفحه‌نمایش می‌تواند ۶۷ درصد از رنگ‌های sRGB را پوشش دهد؛ همچنین قادر به ارائه نرخ روشنایی ۲۲۰ نیت است. شرکت HP از پنل NT برای این محصول استفاده کرده است که نسبت به پنل‌های IPS، باعث کاهش زاویه دید شده است، ولی همچنان این نمایشگر از کیفیت خوبی برخوردار است. در قسمت بالای صفحه‌نمایش، جایگاهی برای وب‌کم در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند از آن برای چت تصویری یا شرکت در کنفرانس ویدئویی استفاده کنند. در حاشیه زیر صفحه‌نمایش نیز لوگوی HP به چشم می‌خورد که زیبایی خاصی به طراحی پنل جلو بخشیده است.

صفحه‌کلید و تاچ پد لپ‌تاپ HP G7-250

لپ‌تاپ HP G7-250 دارای صفحه‌کلیدی با طراحی جزیره‌ای است که البته از نور پس‌زمینه استفاده نمی‌کند؛ همین امر باعث شده است تشخیص دکمه‌های کیبورد در محیطی با میزان نور کم، برای کاربران کمی دشوار باشد. در قسمت پایین صفحه‌کلید، یک تاچ‌پد قرار گرفته است که از ویژگی چند لمسی پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با ژست‌های حرکتی، دستورات مختلف را به دستگاه ارسال کنید.

مشخصات لپ‌تاپ HP G7-250+ قیمت

سخت‌افزار لپ‌تاپ HP G7-250

لپ‌تاپ HP G7-250 به پردازنده اینتل Core i3-1005G1 مجهز شده است که از دو هسته تشکیل می‌شود و از چهار مگابایت حافظه کش از نوع L3 برخوردار است. فرکانس پایه این پردازنده بر ۱.۲ گیگاهرتز قرار گرفته است که امکان افزایش آن به ۳.۴ گیگاهرتز نیز وجود دارد. این محصول از پردازنده گرافیکی UHD Graphics استفاده کرده که برای انجام کارهای سبک گرافیکی مناسب است. لپ‌تاپ ذکر شده دارای چهار گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع HDD است. نمی‌توان از لپ‌تاپ HP G7-250 انتظار انجام امور سنگین را داشت و برای کاربرانی با مصارف عمومی مناسب است.

باتری لپ‌تاپ HP G7-250

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ HP G7-250 با استفاده از یک باتری ۴۱ وات ساعتی تأمین می‌شود که از سه سلول تشکیل شده است، چنین باتری اجازه می‌دهد در زمان انجام وظایف سبک بین هشت تا ۱۲ ساعت از لپ‌تاپ استفاده کنید. البته میزان عمر مقید باتری با توجه به نوع مصرف، میزان روشنایی صفحه‌نمایش و حجم خروجی صدا از بلندگوها متفاوت خواهد بود.

مزایای لپ‌تاپ HP G7-250

  • پردازنده قدرتمند
  • حافظه ذخیره‌سازی داخلی یک ترابایتی
  • طراحی شیک و زیبا

معایب لپ‌تاپ HP G7-250

  • فقدان درگاه USB-C
  • حافظه رم پایین

قیمت لپ‌تاپ HP G7-250

با توجه به بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ‌تاپ HP G7-250 با چهار گیگابایت حافظه رم و یک‌ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، ۱۲ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 561369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.