صدور بیش از ۲ میلیون قطعه کارت هوشمند ملی از اواخر دی‌ماه

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: از اواخر دی‌ماه سال‌جاری تاکنون دو میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر و به متقاضیان تحویل شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ثبت‌احوال، هاشم کارگر اظهار کرد: با فعال‌سازی مجدد خط صدور کارت هوشمند ملی در دو ماهه اخیر و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی در روند تولید، از اواخر دی‌ماه تاکنون بیش از دو میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر شده است.

وی افزود: در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت به سرعت در مسیر ایفای تعهدات پیشین خود هستیم و با حمایت‌های وزیر کشور و همت همکاران سازمان، ضمن راه‌اندازی مجدد تولید کارت هوشمند ملی، برنامه‌ریزی لازم جهت صدور و ارائه کارت به تمام متقاضیان کارت هوشمند ملی صورت گرفته است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: افرادی که در گذشته موفق به تکمیل ثبت‌نام خود نشدند، بالغ بر حدود ۱۰ میلیون نفر هستند که زمینه برای ثبت‌نام آن‌ها فراهم است و قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ آن را دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با بسیج توانمندی‌ها و بهره‌گیری از توان و تخصص داخلی کشور، امروز از اندوخته خوبی در فناوری و دانش تولید کارت هوشمند ملی با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار شده‌ایم. این امر می‌تواند نمونه‌ای از شناخت امکانات، توانمندی‌ها و دانش موجود در کشور جهت تبدیل تهدید به فرصت باشد.

کارگر گفت: نگاه تحولی به انجام امور و مسائل کشور در دولت سیزدهم جزو راهبردهای اساسی سازمان ثبت‌احوال کشور قرار گرفته است تا بتوانیم با بهره‌وری بیشتر نسبت به انجام تکالیف و وظایف مربوطه اقدام کنیم.

کد خبر 561222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.