۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مشخصات گوشی LG Wing+قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی LG Wing می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نخستین نکته‌ای که گوشی LG Wing را از دیگر گوشی‌های بازار متمایز می‌کند، طراحی نوآورانه و عجیب آن است که تا به حال در گوشی‌های مشابه دیده نشده است؛ نمایشگر آن روی یک لولا می‌چرخد و به صورت افقی درمی‌آید. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های گوشی LG Wing می‌پردازیم:

طراحی و بدنه گوشی LG Wing

ابعاد گوشی ۱۰.۹ * ۷۴.۵ * ۱۶۹.۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۶۰ گرم است. به نظر می‌رسد که کار کردن با این محصول برای دست‌های بزرگ نیز چالشی جدید به وجود می‌آورد؛ در حالت استفاده از هر دو نمایشگر گوشی LG Wing ، هنگامی که نمایشگر اصلی را چرخانده‌اید، باید از هر دو دست برای کار با گوشی بهره بگیرید. نمایشگر ثانویه گوشی ذکر شده زیر پنل اصلی تعبیه شده است که با چرخاندن نمایشگر اصلی، نمایان می‌شود و ابعادی برابر ۳.۹ اینچ دارد. چرخش پنل گوشی LG Wing در جهت عقربه‌های ساعت انجام می‌شود و لولایی که نمایشگر حول آن می‌چرخد تا به حالت افقی در بیاید، به بدنه متصل شده است. گوشی LG Wing در دو رنگ آبی آسمانی و خاکستری به فروش می‌رسد که هر دو رنگ براق است. سمت راست فریم گوشی محل قرارگیری کلیدهای پاور و کنترل صدا و سمت چپ آن نیز میزبان درگاه سیم‌کارت است. درگاه سیم‌کارت به صورت همزمان می‌تواند برای دو سیم‌کارت یا یک سیم‌کارت و درگاه کارت حافظه مورد استفاده قرار بگیرد. به نظر می‌رسد که هنگام کار با این گوشی با نمایشگر چرخان، دسترسی به کلیدهای کنترل صدا و پاور به سختی صورت می‌گیرد. لبه بالایی گوشی LG Wing میزبان دوربین سلفی پاپ‌آپ و روزنه میکروفون است، در حالی که در لبه پایینی، درگاه USB 3.1 Type-C، دریچه اسپیکر و روزنه میکروفون اصلی به چشم می‌خورد. گوشی LG Wing با دریافت گواهی IP54، در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است.

صفحه‌نمایش و اسپیکر گوشی LG Wing

هر دو نمایشگر گوشی LG Wing از نوع OLED است، نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی دستگاه رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰ * ۲۶۴۰ پیکسل دارد و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ را ارائه می‌کند. نمایشگر ثانویه گوشی LG Wing کوچک‌تر است و دارای رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۲۴۰ پیکسل است. نمایشگر گوشی ذکر شده از سه پروفایل Natural، Vivid و Cinema پشتیبانی می‌کند، پروفایل Natural از فضای رنگی sRGB و دو پروفایل دیگر از فضای رنگی DCIP-3 پشتیبانی می‌کنند. شرکت ال‌جی برای نمایشگر دوم دو پروفایل رنگی در نظر گرفته است که حالت‌های Custom و تطابق با نمایشگر اصلی Main Screen Match را شامل می‌شود. نمایشگر ثانویه در حالت تطابق با نمایشگر اصلی، در هر سه پروفایل رنگی گوشی LG Wing ، فضای رنگی DCI P3 را پوشش می‌دهد. به نظر می‌رسد که حجم صدای اسپیکر گوشی LG Wing راضی کننده است، اما تفکیک صدای سازها چندان خوب نیست.

دوربین گوشی LG Wing

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی LG Wing تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی عریض ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین فوق عریض ۱۳ و ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی پاپ‌اپ این محصول از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/1.9 استفاده می‌کند که می‌تواند ویدئوهای Full HD 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. دوربین اصلی گوشی LG Wing از حسگری با دیافراگم f/1.8 مجهز به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد. یکی از دوربین‌های فوق عریض گوشی ذکر شده از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و میدان دید ۱۱۷ درجه بهره می‌برد. دوربین فوق عریض دیگر نیز از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۲۰ درجه استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی LG Wing+ قیمت

سخت‌افزار گوشی LG Wing

گوشی LG Wing به تراشه میان‌رده اسنپدراگون 765G با پشتیبانی از اتصال 5G مجهز شده است، این تراشه از هشت هسته پردازشی شامل یک هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Kryo 475 Prime، یک هسته ۲.۲ گیگاهرتزی Kryo 475 Gold و شش هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo 475 Silver به عنوان پردازنده مرکزی استفاده می‌کند. گوشی LG Wing در دو نسخه با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.1 به فروش می‌رسد. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSDXC حافظه این گوشی را افزایش دهند.

نرم‌افزار گوشی LG Wing

گوشی LG Wing از اندروید ۱۰ با پوسته اختصاصی LG UX بهره می‌برد که به رابط کاربری One UI سامسونگ شباهت‌هایی دارد. رابط کاربری گوشی LG Wing به صورت پیش‌فرض، اپ‌های سازگار را به منوی اپلیکیشن‌های نمایشگر ثانویه اضافه می‌کند، البته کاربران می‌توانند اپ‌های ناسازگار را نیز به این منو اضافه کنند.

باتری گوشی LG Wing

انرژی مورد نیاز گوشی LG Wing با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ بی‌سیم ۱۳ وات پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی ظرف یک ساعت و ۴۰ دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ می‌شود و قادر است ۲۰ ساعت به صورت مداوم ویدئو پخش کند.

مزایای گوشی LG Wing

  • کیفیت ساخت
  • طراحی
  • نمایشگر OLED
  • مکانیزم کارآمد نمایشگر

معایب گوشی LG Wing

  • وزن
  • دوربین
  • قیمت
  • سخت‌افزار

قیمت گوشی LG Wing

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت گوشی LG Wing با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، ۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 561101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.