جزییات تشییع پیکر ۲ شهید مدافع حرم

مراسم تشییع پیکر مطهر ۲ شهید سپاه امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری پیکر شهید «سعیدنژاد» به بهشت زهرا و پیکر شهید «کربلایی‌پور» به گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم می‌رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع پرس، مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهید «مرتضی سعید نژاد» و شهید «احسان کربلایی‌پور» از شهدای مدافع حرم سپاه با حضور مردم شهیدپرور تهران امروز (پنج‌شنبه) از حسینیه فاطمه زهرای تهران واقع در میدان سپاه از ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

پیکر مطهر شهید مرتضی سعید نژاد بعد از مراسم تشییع برای خاکسپاری به قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران منتقل می‌شود.

همچنین پیکر شهید کربلایی پور که اهل استان خوزستان است، به اهواز منتقل خواهد شد. مراسم استقبال امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۴ تا ۱۵ در فرودگاه اهواز انجام خواهد شد. مراسم وداع عمومی نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور مردم شهیدپرور اهواز برگزار می‌شود.

در نهایت بنا به وصیت شهید پیکر مطهر این شهید به شهر مقدس قم منتقل شده و روز فردا (جمعه) بعد از اقامه نماز جمعه بر دستان مردم شهر خون و قیام به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) می‌رود تا بنا به وصیت شهید در جوار شهید «محمدمهدی لطفی نیاسر» به خاک سپرده شود.

شهید پاسدار «مرتضی سعیدنژاد» و شهید پاسدار «احسان کربلایی‌پور» روز ۱۶ اسفند جاری مصادف با چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه شهر دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. از شهید مرتضی سعیدنژاد ۲ فرزند و از شهید احسان کربلایی‌پور سه فرزند به یادگار مانده است.

کد خبر 560982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.