مگر قبر لاکچری هم وجود دارد؟

پربازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "رئیس شورای شهر یزد درگذشت"، "افتتاح ۴۴ پروژه عمرانی در شهر صوری نیست"، "هشتگرد در محاصره روان‌آب‌ها"، "امضای قرارداد ۵۹۰ میلیون یورویی تجهیزات و بهره‌برداری از خط دو مترو اصفهان"، "تخصیص اعتبار برای خرید اتوبوس‌های برقی در بودجه ۱۴۰۱" "ضرورت توجه به شفافیت و نظارت بر عملکرد در شورای ششم"، "لزوم توانمندسازی مناطق شهری اصفهان / تدوین سند جامع برای اشتغال‌زایی"، "قبور لاکچری نداریم"، "واکنش شورای شهر لندن به طرح دولتی زندگی با کووید _۱۹"، "مخالفت با عبور آزادراه حرم تا حرم از ضلع شمالی شهر سمنان" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

رئیس شورای شهر یزد درگذشت

غلامحسین دشتی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد به علت ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ درگذشت.

افتتاح ۴۴ پروژه عمرانی در شهر صوری نیست

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه افتتاحیه‌های امروز صوری نیست، گفت: امروز ۴۴ پروژه در نقاط مختلف شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید.

هشتگرد در محاصره روان‌آب‌ها

یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر جدید هشتگرد جاری شدن روان‌آب‌ها در معابر است و شهروندان با این معضل دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ مدیریت شهری هشتگرد در صدد ساماندهی این معضل برآمده است تا مشکل شهروندان در این زمینه رفع شود.

امضای قرارداد ۵۹۰ میلیون یورویی تجهیزات و بهره‌برداری از خط دو مترو اصفهان

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از امضای قرارداد ۵۹۰ میلیون یورویی تجهیزات و بهره‌برداری از خط دو مترو اصفهان خبر داد.

تخصیص اعتبار برای خرید اتوبوس‌های برقی در بودجه ۱۴۰۱

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای محقق شدن طرح اتوبوس‌های برقی در شهر منابع لازم را پیش‌بینی کند و تعیین ردیف خرید اتوبوس‌های برقی در بودجه ۱۴۰۱ برای شهر اصفهان مد نظر است.

ضرورت توجه به شفافیت و نظارت بر عملکرد در شورای ششم

سیدمحمدجواد رضوی، عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: از ابتدای شروع به کار شورای ششم شفافیت و نظارت بر کارها مد نظر اعضا بوده و اقدامات ابتدایی در این خصوص در حال انجام است.

لزوم توانمندسازی مناطق شهری اصفهان

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید به سمت تحقق توانمندسازی مناطق شهری حرکت کنیم، گفت: لازم است با تدوین سند جامعی در حوزه توانمندسازی بهترین بستر اشتغال‌زایی را فراهم کنیم.

قبور لاکچری نداریم

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وضعیت خرید قبر در باغ رضوان، گفت: در گذشته در باغ رضوان هزینه‌هایی به عنوان همیاری و خودیاری گرفته می‌شد که بسیار پررنگ بود، اما با قاطعیت می‌گویم به حساب افراد نرفته است، بلکه همه ارقام به حساب باغ رضوان واریز شده و دلیلشان برای دریافت این ارقام درآمد کم این سازمان بوده است، اما اکنون دریافت هر گونه رقم مازاد ممنوع شده و صددرصد اطمینان می‌دهم جز آنچه شورای اسلامی شهر مصوب کرده اضافه‌تر دریافت نمی‌شود.

واکنش شورای شهر لندن به طرح دولتی زندگی با کووید _۱۹

شورای شهر لندن از مردم خواست تا در طول پیاده‌سازی طرح دولتی زندگی با کووید _۱۹، از تجربیات دو سال اخیر برای حفظ امنیت خود و دیگران بهره ببرند.

مخالفت با عبور آزادراه حرم تا حرم از ضلع شمالی شهر سمنان

مهدی خراسانیان، رئیس شورای اسلامی شهر سمنان از مخالفت اعضای این شورا با عبور آزادراه حرم تا حرم از ضلع شمالی شهر سمنان خبر داد.

کد خبر 560950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.