۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مشخصات گوشی LG Velvet+قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی LG Velvet می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی LG Velvet نخستین ثمره از استراتژی جدید شرکت ال‌جی است که طراحی جذاب و ظریفی دارد و از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به مواردی مانند نمایشگر OLED و اسپیکرهای استریو با صدای سه بعدی اشاره کرد. در ادامه به بررسی بعضی از ویژگی‌ها و مشخصات گوشی LG Velvet می‌پردازیم:

طراحی و بدنه گوشی LG Velvet

ابعاد گوشی LG Velvet 7.9 * ۷۴.۱ * ۱۶۷.۲ میلی‌متر و نسبت تصویر آن ۲۰.۵ به ۹ است، این محصول در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، قرمز و صورتی به فروش می‌رسد. پنل پشتی گوشی LG Velvet آینه‌ای شکل و بسیار براق است، بنابراین به آسانی از دست سر می‌خورد و لکه و آثار انگشت را به خود می‌گیرد. گوشی LG Velvet جز معدود گوشی‌های موجود در بازار با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است، این جک همراه با پورت شارژ USB-C، روزنه میکروفون و دریچه کانال اصلی اسپیکر روی لبه پایین فریم قرار گرفته‌اند. در لبه بالایی فریم نیز درگاه سیم‌کارت/کارت حافظه یا سیم‌کارت اول/دوم و روزنه دیگر میکروفون به چشم می‌خورد. کمی بالاتر از لبه پایینی، حسگر اثر انگشت اپتیکال ال‌جی ولوت زیر نمایشگر قرار دارد، فرآیند ثبت اثر انگشت در دو مرحله شامل سطح و لبه‌های کناری انگشت انجام می‌شود، سپس گوشی با سرعت و دقت بسیار مناسب احراز هویت را انجام می‌دهد. گوشی LG Velvet گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر فشار عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام می‌آورد.

صفحه‌نمایش و اسپیکر گوشی LG Velvet

گوشی LG Velvet دارای صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۶۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۳۹۵ پیکسل بر اینچ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. نمایشگر ذکر شده در حالت‌های دستی و خودکار به ترتیب به حداکثر روشنایی ۷۴۰ و ۸۰۶ نیت می‌رسد که نتیجه رضایت‌بخشی است و استفاده از گوشی را در محیط‌های بسیار روشن آسان می‌کند. ال‌جی در تنظیمات نمایشگر گوشی ولوت پروفایل‌های رنگی Natural، Vivid و Cinema را در اختیار کاربران قرا می‌دهد. گوشی LG Velvet از اسپیکرهای استریو با ترکیب مرسوم شامل کانال اصلی در لبه پایین و کانال ثانویه در حاشیه بالایی نمایشگر بهره می‌برد. شرکت ال‌جی اعلام کرده است که این اسپیکرها صدا را به صورت یکنواخت توزیع می‌کنند. اسپیکرهای استریو گوشی ذکر شده حجم صدای بسیار خوبی دارند، فرکانس‌های میانی و بالا بسیار زنده و شفاف به گوش می‌رسند، اما صدای خروجی بیس و کوبندگی اسپیکر بعضی از محصولات بالا رده را ارائه نمی‌دهد.

دوربین گوشی LG Velvet

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی LG Velvet تعبیه شده است که شامل دوربین عریض ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق پنج مگاپیکسلی می‌شود، این محصول از دوربین تله‌فوتو برای بزرگ‌نمایی اپتیکال یا عکاسی پرتره بهره نبرده است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در نمای جلوی گوشی قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی LG Velvet از لنز عریض ۲۶ میلی‌متری با دیافراگم f/1.8، بدون لرزش‌گیر به همراه فوکوس خودکار تشخیص فاز PDAF بهره می‌برد. عکس‌های دوربین اصلی گوشی LG Velvet در طول روز جزئیات زیادی دارند، رنگ‌ها طبیعی و گستره دینامیکی وسیع است. دوربین فوق عریض دارای لنز ۱۵ میلی‌متری با میدان دید ۱۲۰ درجه و دیافراگم f/2.2 است. دوربین ماکرو گوشی ذکر شده دارای لنزی با دیافراگم f/2.4 است و فقط برای سنجش عمق حین عکاسی پرتره به کار می‌رود.

مشخصات گوشی LG Velvet+ قیمت

سخت‌افزار گوشی LG Velvet

گوشی LG Velvet موجود در بازارهای جهانی به تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۷۶۵ مجهز شده است و از شبکه اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. این محصول در دو نسخه با رم شش یا هشت گیگابایتی LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.1 به فروش می‌رسد، البته کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه کارت حافظه microSD حافظه ذخیره‌سازی آن را تا دو ترابایت افزایش دهند.

نرم‌افزار گوشی LG Velvet

گوشی LG Velvet به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و رابط کاربری اختصاصی LG UX به فروش می‌رسد. این رابط کاربری امکان استفاده از کلیدهای ناوبری قدیمی اندروید یا ژست‌های حرکتی اندروید ۱۰ را برای جابه‌جایی در محیط نرم‌افزار در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

باتری گوشی LG Velvet

انرژی مورد نیاز گوشی LG Velvet با استفاده از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌امپر ساعتی تأمین می‌شود، شرکت سازنده ادعا می‌کند که قابلیت AL Smart Battery می‌تواند با تغییر هوشمند تنظیمات، بر میزان شارژدهی بیافزاید. شارژر پیش‌فرض گوشی LG Velvet ظرف مدت ۱۲۰ دقیقه باتری دستگاه را به صورت کامل شارژ می‌کند، البته امکان استفاده از پدهای شارژ بی‌سیم Qi با سقف توان ۹ وات را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مزایای گوشی LG Velvet

طراحی

  • جک هدفون
  • دوربین سلفی
  • اسپیکرهای استریو

معایب گوشی LG Velvet

  • تراشه قدیمی‌
  • نداشتن دوربین تله‌فوتو
  • جذب اثر انگشت
  • شارژ کند

قیمت گوشی LG Velvet

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت گوشی LG Velvet به میزان ۱۶ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 560733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.