افزایش فعالیت نهنگ‌ها در جمع آوری آلتکوین‌ها

به گفته ردیاب ویل استیتز (WhaleStats)، تعداد زیادی آلتکوین با قدرت خرید قوی از آدرس‌های نهنگ‌ها مواجه شدند که بیش از ۱۰ میلیون دلار رمزارزهای مختلف به آدرس‌های خود اضافه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیست رمزارزهای خریداری شده شامل پوزیشن هایی مانند دیسنترالند (MANA)، سندباکس (SAND)، پالی گان (MATIC)، شیبا این و (SHIB)، چین لینک (LINK) و بسیاری دیگر بود. ظهور چنین قدرت خرید قوی در بازار نشان می‌دهد که نهنگ‌ها به احتمال زیاد وارد مرحله انباشت و خرید دارایی با قیمت پایین می‌شوند، زیرا آنها به بهبودی قیمت‌ها اعتقاد دارند.

با توجه به نمودار بیت کوین(Bitcoin) و کل ارزش بازار، بازار در واقع با ورود سرمایه مواجه است، اما زیان‌های قبلی که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در هفته گذشته با آن مواجه بوده‌اند، قابل انکار نیست.

افزایش فعالیت نهنگ‌ها در جمع آوری آلتکوین‌ها

به لطف خرید نهنگ‌ها، توکن شیبا این و به عنوان بزرگترین دارایی با ارزش دلار در آدرس نهنگ‌ها در بازار به جایگاه اول بازگشت. در زمان انتشار این مطلب، ارزش کل دارایی‌های شیبا این و ۱.۶ میلیارد دلار باقی می‌ماند در حالی که رهبر قبلی در میان رمزارزها، اف تی ایکس توکن (FTT)، دارای ۱.۴ میلیارد دلار ارزش کل دارایی می‌باشد.

طبق نمودار TradingView شیبا این و، رمزارزها افزایش نمی‌یابند یا هیچ نوع حرکت نوسانی مثبتی را نشان نمی‌دهند، که نشان می‌دهد افزایش ارزش هولدینگ تنها به دلیل خرید نهنگ‌ها ایجاد می‌شود.

سایر آلت کوین‌های لیست مانند SAND نیز با رشد دو درصدی عملکرد غیرعادی در بازار نشان نمی‌دهند. SAND، SHIB و MATIC همگی نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهند، اما حتی نیمی از ارزش قبلی را به دست نیاورده‌اند.

کد خبر 560672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.