۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مانیتور گیمینگ ایسوس معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایسوس مانیتور 32 اینچی ROG Swift PG329Q-W را برای گیمرها معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایسوس به‌تازگی از صفحه‌نمایش جدید ۳۲ اینچی خود به نام ROG Swift PG329Q-W رونمایی کرده است. این نمایشگر از رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل، پنل IPS فوق سریع، نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز و زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه بهره می‌برد. این محصول از فناوری کاهش Motion Blur و استاندارد DisplayHDR 600 و G-SYNC پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ ROG Swift PG329Q-W از پوشش رنگی DCI-P3 تا ۹۸ درصد پشتیبانی می‌کند و نسبت کنتراست باورنکردنی ۱۰۰۰:۱ تصاویری عالی با رنگ‌های زنده ارائه می‌کند. این محصول با فعال کردن قابلیت نرخ نوسازی متغیر به صورت پیش‌فرض در کارت‌های گرافیک GeForce GTX 10 و GeForce RTX 20 Series انویدیا تجربه گیمینگ روان را برای گیمرها فراهم می‌کند؛ بنابراین گیمرها می‌توانند بازی‌های تیراندازی اول شخص، مسابقات ماشین‌رانی و مسابقات ورزشی را در سطحی بالاتر تجربه کنند.

ایسوس به کمک فناوری HDR درجه‌ای از درخشندگی را حفظ می‌کند و طیف رنگی گسترده‌تر و کنتراست بالاتری را نسبت به مانیتورهای معمولی ارائه می‌دهد. مانیتور جدید گیمنیگ ایسوس می‌تواند جزئیات موجود را به وضوح نشان دهد و با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیتی، استانداردی در حد DisplayHDR 600 عرضه کند. مانیتور گیمینگ ROG Swift PG329Q-W به یک درگاه دیسپلی پورت ۱.۲ و دو درگاه HDMI 2.0 مجهز است و می‌تواند مجموعه وسیعی از دستگاه‌های چند رسانه‌ای را پشتیبانی کند. طراحی ارگونومیک پایه این مانیتور تنظیم ارتفاع و چرخاندن به چپ یا راست را به راحتی برای کاربران امکان‌پذیر کرده است.

کد خبر 560045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.