اپل یک نمایشگر مقرون‌به‌صرفه معرفی خواهد کرد

این احتمال وجود دارد که شرکت اپل در رویداد Peek Performance نمایشگر مقرون‌به‌صرفه خود را معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل روی دو نمایشگر خارجی کار می‌کند که یکی جانشین مستقیم نمایشگر پیشرفته Pro Display XDR و دیگری گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری است. به نظر می‌رسد که اپل توسعه نسل بعدی نمایشگر خارجی را ماه‌ها پیش به پایان رسانده است و قصد دارد آن را بلافاصله پس از جدیدتری مک‌بوک‌های پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه کند.

انتظار می‌رود که شرکت اپل روز سه‌شنبه در رویداد Peek performance، مک‌مینی جدید، پیشرفته و بازطراحی شده‌ای را معرفی کند، عرضه نمایشگر خارجی مقرون‌به‌صرفه نیز در کنار آن منطقی به نظر می‌رسد. قیمت نمایشگر جدید شرکت اپل تقریباً نصف نمایشگر Pro Display XDR و تقریباً ۲.۵۰۰ دلار است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل در حال تولید نمایشگری با وضوح تصویر 7K و تراشه داخلی A13 است، بنابراین ظاهراً این مانیتور از محصول مقرون‌به‌صرفه‌تری که شرکت روی آن کار کرده است، مجزا است. انتظار می‌رود که شرکت اپل در کنار مک‌مینی و نمایشگر خارجی جدید خود، اپل آیفون SE و آیپد ایر جدید با 5G و عملکرد سریع‌تر، مک‌بوک ۱۳ اینچی به‌روزرسانی شده مجهز به تراشه سیلیکونی M2 اپل را معرفی کند.

کد خبر 560039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.