قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ + زمان پیگیری ثبت نام، قیمت محصولات و سایت (۱۵ اسفند)

قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا در اسفند ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای نظارتی برگزار شد و برندگان خودروهای شاهین، انواع کوییک سایپا ۱۵۱ و ساینا مشخص شدند.

به گزارش ایمنا، طرح پیش فروش سایپا از روز دوازدهم اسفند ماه آغاز و دو روز از طریق سایت سایپا ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز پانزدهم اسفند ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد. اسامی برندگان تا ساعاتی دیگر توسط سایپا اعلام خواهد شد و از خبرگزاری ایمنا قابل دسترس است.

نتایج قرعه کشی سایپا

محصولات سایپا

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در این طرح شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S، سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ عرضه می‌شود.‌

قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ + زمان پیگیری ثبت نام، قیمت محصولات و سایت (۱۵ اسفند)

ثبت نام سایپا

در طرح پیش فروش محصولات سایپا ۵۴ هزار و ۷۰۶ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۰ هزار و ۴۹۵ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شناخته شدند.

تعداد برندگان سایپا

ظرفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح پیش فروش ۱۸ هزار و ۲۰۰ خودرو است و ۳۶ هزار و ۴۰۰ نفر نفر به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

محصولات این طرح شامل ۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو شاهین. جی، ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۳ هزار و ۵۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۷ هزار و ۱۰۰ دستگاه ساینا. اس و ۹۰۰ دستگاه وانت سایپا است.

قیمت سایپا

پیش فروش اسفند ۱۴۰۰ سایپا و طرح جوانی جمعیت این گروه خودروسازی با قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت است. در این دو طرح خودروها با پیش پرداخت علی‌الحساب زیر عرضه می‌شوند:

  • شاهین G با پیش پرداخت علی‌الحساب صد و هفتاد و یک میلیون هشتصد و و نود و شش هزار و پانصد تومان
  • کوییک S با پیش پرداخت علی‌الحساب نود و یک میلیون و صد و سی و نه هزار و پانصد تومان
  • کوییک R گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و هفت میلیون و هشت صد و چهل و هفت هزار و پانصد تومان
  • کوییک گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و دو میلیون نه صد و نوزده هزار تومان
  • ساینا S با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و سه میلیون و هفتصد هشتاد و نه هزار تومان
  • سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ با پیش پرداخت علی‌الحساب هفتاد و سه میلیون چهار صد و پنجاه هزار و پانصد تومان

طرح پیش فروش سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۴ هزار و ۴۱۸ نفر شرکت کردند که ۳ هزار و ۶۶۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۷ هزار و ۳۰۰ خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی و رزرو مشخص شدند.

قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ + زمان پیگیری ثبت نام، قیمت محصولات و سایت (۱۵ اسفند)

موعد تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در این پیش فروش حداکثر یک ساله خواهد بود.

سایت ثبت نام اینترنتی سایپا

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com است.

مهلت واریز وجه سایپا

منتخبین پیش فروش سایپا از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند؛ در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.

همچنین اسامی منتخبان طرح پیش فروش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از ۳ روز کاری اعلام خواهد شد.

کد خبر 559920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.