نقش فناوری مدیریت ترافیک در ایجاد شهرهای زیست‌پذیر

کمپانی پارامتریکس سیاتل آمریکا که در زمینه طراحی، مهندسی، فناوری و مدیریت شهری فعالیت می‌کند، اخیرا به همکاری با متخصصان مدیریت ترافیک LYT پرداخته است تا انتشار گازهای آلاینده در شهرهای سراسر ایالات متحده آمریکا را به حداقل برساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، LYT یک پلتفرم نرم‌افزاری ابرمحور است که از فناوری‌های دانش خودرو برای بهبود جریان ترافیک در شهرها بهره می‌برد. کمپانی پارامتریکس اخیراً با همکاری این پلتفرم، تلاش کرده است رویکردهایی منحصربه‌فرد برای بهبود جریان ترافیک و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در شهرهای آمریکایی پیاده کند و از این طریق، کیفیت زندگی شهری را تا حد زیادی افزایش دهد.

پلتفرم سرعت LYT شامل فوریت LYT (نسل بعدی خودروهای اضطراری) و ترانزیت LYT (نسل بعدی رویکردهای اولویت سیگنال ترافیک) است که هر دو در زمینه‌سازی اثربخش حمل‌ونقل و خودروهای اضطراری نقش مهمی ایفا می‌کنند. این رویکردها، قدرت تکنولوژی‌های نصب شده در مراکز مدیریت ترافیک را افزایش می‌دهد که این اقدام به سهم خود می‌تواند ارتباط میان خودروهای ترانزیتی و سیگنال‌های شهری را از طریق پلتفرم ابرمحور LYT بهبود ببخشد.

نقش فناوری مدیریت ترافیک در ایجاد شهرهای زیست‌پذیر

پارامتریکس و LYT در نظر دارند با همکاری یکدیگر، یک رویکرد سیگنالی را به اشتراک بگذارند تا شهرهایی با کیفیت بهتر برای زندگی به وجود آورند که در این راستا، همکاری برای ارائه رویکردهای ترافیک هوشمند در شهرها می‌تواند اهداف مشترک آن‌ها را تحقق ببخشد. این دو شرکت می‌کوشند محیط‌هایی ایمن‌تر و خود کارآمدتر در شهرهای سراسر ایالات متحده آمریکا به وجود آورند و جوامع و ساکنان آن‌ها را به عنوان بخشی از تجربه‌های خود مورد توجه ویژه قرار دهند.

متخصصان LYT اخیراً اعلام کرده‌اند که در حال همکاری با مدیران فریمانت، شهری در ایالت کالیفرنیای آمریکا هستند تا با بهره‌گیری از فناوری ترافیک هوشمند، ایمنی را برای شهر به ارمغان آورند و برای هوشمندسازی هر چه بیشتر فریمانت بکوشند.

نقش فناوری مدیریت ترافیک در ایجاد شهرهای زیست‌پذیر

کد خبر 559861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.