رشد ۲۳۹ درصدی هزینه درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج زیر پوشش کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان نزدیک به شش هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج را زیر پوشش کمیته امداد دانست و گفت: کمک‌هزینه‌های درمان این بیماران، نسبت‌به سال گذشته بیش از ۲۳۹ درصد رشد داشته است.

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نزدیک به شش هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج، زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان قرار دارند که از ابتدای سال تاکنون برای درمان آن‌ها بیش از ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، کمک هزینه پرداخت شده است.

وی بهبود شاخص‌های بهداشتی را از اولویت‌های رسیدگی به سلامت مددجویان دانست و افزود: کمک هزینه‌های فرانشیز، خدمات ویژه درمان بیماران بستری شده در منزل و تهیه تجهیزات پزشکی بیماران بستری، ازجمله خدماتی است که برای ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان با پرداخت اعتباری بیش از سه میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان انجام شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان درباره پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان به خصوص زنان سرپرست خانوار، گفت: امسال نزدیک به ۳۲۰ نفر از مددجویان با رسیدن به شرایط قانونی این سازمان، مستمری‌بگیر شده و از چرخه حمایت کمیته امداد استان خارج خواهند شد.

بنایی اقداماتی که در حوزه درمان بیماران نیازمند انجام می‌شود را به برکت حضور و اعتماد مردم به این نهاد دانست و ادامه داد: برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند روی لب بیماران نیازمند می‌تواند زیباترین و بهترین خدمت باشد.

کد خبر 559839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.