جمع‌آوری پسماندهای حجیم اسقاطی در آستانه سال نو

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از جمع‌آوری اقلام حجیم اسقاطی با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال و نزدیک شدن به عید نوروز و فصل خانه‌تکانی شهروندان خبر داد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پسماندهای حجیم در واقع بخشی از پسماندهای خانگی است که به خاطر حجیم بودن و بارگیری نشدن توسط ناوگان جمع‌آوری و حمل‌ونقل پسماند امکان تحویل آن به همراه پسماندهای تر و خشک توسط شهروندان وجود ندارد.

وی با تاکید بر این‌که شهروندان نباید این پسماندها را در معابر شهری قرار دهند، زیرا این دسته از پسماندها روند جمع‌آوری و فرایند مشخصی دارند، افزود: جمع‌آوری این اقلام در اسفندماه روزهای جمعه هر هفته و از تاریخ بیست‌وششم اسفندماه به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان این‌که اقلام حجیم به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شود، تصریح کرد: این دسته از پسماندها مواردی مانند وسایل سرمایشی و گرمایشی، مبلمان فرسوده منازل، انواع منسوجات غیرقابل استفاده، فرش، موکت، وسایل چوبی و سایر وسایل را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: جمع‌آوری اقلام حجیم بر اساس ثبت درخواست شهروندان با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری یا تماس با شماره تلفن ۳۵۳۱۴۵۳۳ داخلی ۱۲۶ واحد اجرایی سازمان مدیریت پسماند انجام می‌شود.

جمع‌آوری پسماندهای حجیم اسقاطی در آستانه سال نو

کد خبر 559830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.