ضرورت اتخاذ تدابیر ترافیکی در ایام نوروز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به این‌که در نوروز با حجم زیادی از مسافر روبه‌رو هستیم، روزهای سختی را برای شهر در حوزه ترافیک پیش‌بینی می‌کنیم که بر این اساس باید قرارگاه فرماندهی و برنامه‌ریزی شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ در تذکر خود در سی‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: ورود اولین دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان اتوبوسرانی شروع خوبی است و این حرکت باید با حمایت دولت ادامه یابد.

وی با انتقاد از اینکه هفته قبل هیچ پوشش خبری درباره صحبت‌های اعضای شورای اسلامی شهر انجام نشد، افزود: بیشترین نگرانی مدیریت شهری برای نوروز ترافیک سطح شهر است که باید برنامه‌ریزی برای آن انجام شود، در غیر این صورت روزهای سختی را برای شهر پیش‌بینی می‌کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: لازم است در این راستا قرارگاه فرماندهی تشکیل شود تا بتوان ترافیک را در سطح شهر مدیریت کنیم.

وی توجه به توسعه حمل‌ونقل از سوی مدیریت شهر، مدیریت سرعت و ایمنی توسط پلیس راهور را یک ضرورت برای آمادگی شهر در نوروز دانست و ادامه داد: تمام مسئولان ذی‌ربط باید پای کار بیایند، زیرا مردم اکنون نیز از وضعیت ترافیک رضایت ندارند و آن را رها شده تلقی می‌کنند و انتظار می‌رود که دستگاه‌ها برای رفع این مشکل ورود کنند.

کد خبر 559822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.