لزوم مشارکت فعالان مردمی برای رفع مشکلات کارتن‌خوابی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به معضل کارتن‌خوابی و کودکان کار، گفت: رفع این معضل و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن نیازمند ورود دستگاه‌های مختلف است که امیدواریم با حضور فعالان مردمی حلقه مفقوده معضلات با هدایت و پشتیبانی در ساماندهی به بهبود این اوضاع کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ در نطق خود در سی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن تبریک و تهنیت ایام شعبانیه و تشکر از رؤسای قوا، اظهار کرد: امروز شاهد حضور میدانی رئیس قوه قضائیه در شهرها و حضور گرم بین مردم هستیم که برای احقاق حقوق عامه این شهرها در تلاش هستند.

وی با اشاره به جلسات کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه در طول هفته گذشته، افزود: اقداماتی در طول این جلسه مطرح شد که از مدیریت شهری می‌خواهیم پیگیر مصوبات این جلسات در خصوص فضاسازی شهری در ایام شعبانیه باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حضور گردشگران در شهر طی ایام نوروز، گفت: در طول سال‌های گذشته اقدامات خوبی در روز درختکاری انجام شده است و از مردم خواستار هستیم که امسال نیز با گلکاری‌های حتی کوچک به فضای سبز شهر کمک کنند.

وی با اشاره به معضل کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار، گفت: رفع این معضل و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن نیازمند ورود و نقش‌آفرینی دستگاه‌های مختلف است که امیدواریم با حضور فعالان مردمی، حلقه مفقوده معضلات، با هدایت و پشتیبانی، به سامان‌دهی این اوضاع کمک شود.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور افزود: اتفاقات جهادی در عرضه‌های مختلف نیاز امروز شهر است، در واقع اصفهان نیازمند اتفاقات عمرانی و جهاد عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر است.

وی حرکت کاروان‌های راهیان نور به سمت جنوب و غرب کشور، تصریح کرد: شهرداری اصفهان باید تمام تلاش خود را برای همراهی و همیاری این کاروان‌ها داشته باشد تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سمت جنوب و غرب کشور حرکت کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز جوان، گفت: اصفهان شهر جوانان است، در خصوص اشتغال جوانان باید دستگاه‌ها پای کار بیایند و معضل اشتغال جوانان را رفع کنند.

کد خبر 559790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.