اقلام بازیافتی، تحت تعقیب سازمان مدیریت پسماند اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از طرح تعویض تبلیغات محیطی ایستگاه‌های بازیافت و خودروهای جمع آوری پسماند خشک در آستانه سال نو خبر داد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این‌که دوره جدید تبلیغات محیطی ایستگاه‌های بازیافت و خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک به اهمیت موضوع تفکیک و تحویل آن به مراکز مجاز دریافت پسماند از قبیل ایستگاه‌های بازیافت پرداخته است، اظهار کرد: با هدف افزایش جذابیت و تأثیرگذاری مضاعف طرح‌ها، در این دوره از طرح‌های گرافیکی اقلام بازیافتی و آسیب‌های زیست محیطی ناشی از رها شدن آن در طبیعت استفاده شده است.

وی افزود: "تحت تعقیب" شعار این دوره تبلیغات شهری است که در قالب ۱۰ طرح گرافیکی بر روی ۳۵ ایستگاه بازیافت، ۹۰ خودروی جمع‌آوری پسماند خشک و سایر فضاهای بصری در اختیار سازمان از پانزدهم اسفندماه نقش خواهد بست.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان این‌که سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان بر توسعه فرهنگِ تفکیک از مبدأ تأکید دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های متعدد دیگری نیز در آستانه سال نو جهت افزایش آگاهی و ارائه آموزش‌های تخصصی به شهروندان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به فراخوان عکس سفره‌های هفت‌سین با هنر بازآفرینی، فراخوان فیلم از بازی‌های بازیافتی، اجرای طرح "ب مثل بازیافت" در ایستگاه‌های بازیافت، استقرار ایستگاه‌های سیار آموزشی در محلات، نمایش حاجی فیروز در محلات و توزیع گل در ازای دریافت پسماند خشک، توزیع پوستر پویش مدیر شو در ساختمان‌های بلندمرتبه اشاره کرد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات و برنامه‌های فرهنگی آموزشی سازمان با شمار تلفن ۳۵۳۱۴۵۳۳ داخلی ۱۱۲ تماس و یا به آدرس سایت سازمان به نشانی www.pasmand.isfahan.ir مراجعه کنند.

کد خبر 559744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.