لزوم احداث مجموعه‌های فرهنگی در شهر هشتگرد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر هشتگرد گفت: مجموعه فرهنگی در حال احداث شهرک بعثت، بخشی از نیازهای فرهنگی شهر هشتگرد را تامین می‌کند.

علیرضا مویدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت توانمندسازی و کمک به مساجد شهر هشتگرد، اظهار کرد: توانمندسازی مساجد با ایجاد مراکز تجاری در محوطه موجود می‌تواند موجب خودکفایی مساجد شود و مدیریت شهری نیز در این موضوع همکاری خواهد کرد تا با توانمندسازی مساجد به پویایی اقدامات فرهنگی در این مکان مقدس کمک شود.

وی مجموعه فرهنگی در حال احداث شهرک بعثت را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: با تکمیل آن بخشی از نیازهای شهر در زمینه‌های فرهنگی تأمین خواهد شد، شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در حد توان در ساخت آن مشارکت خواهند کرد تا چالش‌های موجود در این راه رفع شود و شاهد راه‌اندازی مجموعه فرهنگی باشیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر هشتگرد خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در سنوات گذشته در احداث این بنای مقدس مشارکت داشته است و آمادگی دارد تا برای ادامه کار نیز ماشین‌آلات عمرانی خود را برای تسریع در کار در اختیار هیئت امنا قرار دهد تا هر چه سریع‌تر این مجموعه فرهنگی تکمیل شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که توسعه زیرساخت‌های فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: مدیریت شهری هشتگرد از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری استقبال می‌کند تا بتوان با سرمایه‌گذاری در این بخش شاهد ارتقای کیفیت خدمات فرهنگی به شهروندان شهر هشتگرد باشیم.

کد خبر 559735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.