اپل در حال تولید نمایشگر جدید خود است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل در حال تولید نمایشگر جدید خود به نام Apple Studio Display با رزولوشن 7K است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این اعلام شده بود که شرکت اپل در حال کار بر جانشینی برای Pro Display XDR است که نام آن Apple Studio Display خواهد بود. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه آن در دسترس قرار نگرفته است. به نظر می‌رسد که این نمایشگر با کد J327 شناخته می‌شود و به پردازنده داخلی A13 مجهز می‌شود.

نمایشگر ذکر شده از پردازنده اختصاصی اپل سیلیکون استفاده می‌کند و رزولوشن 7K را ارائه می‌دهد، Pro Display XDR فعلی نمایشگری 6K با اندازه ۳۲ اینچ و رزولوشن ۳۳۸۴ * ۶۰۱۶ پیکسل است. ممکن است اپل نمایشگر Apple Studio Display را در همان اندازه ۳۲ اینچ اما با تراکم پیکسلی 245ppi تولید کند، البته ممکن است تراکم پیکسلی 218ppi نمایشگر فعلی را حفظ کند، اما اندازه آن را به ۳۶ اینچ افزایش دهد.

گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده است، نشان می‌دهد که ال‌جی در حال تولید سه نمایشگر برای شرکت اپل است. در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی نیز گزارش شد که اپل در حال تولید نسخه‌ای ارزان‌تر از نمایشگر Pro Display XDR است، هنوز جزئیاتی در مورد قیمت این محصول گزارش نشده است، ولی احتمال دارد که با قیمت کمتر از ۴.۹۹۹ دلار وارد بازار شود.

کد خبر 559734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.