دستگیری سارقان میلیاردی یک معدن

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری سارقانی که ۶۰ میلیارد اموال یک معدن را سرقت کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ صادق کاظم‌زاد، اظهار کرد: درپی وقوع یک مورد سرقت همراه با خشونت و اعمال زور در یکی از معادن مناطق کوهستانی شهرستان شهرضا، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه پس از انجام اقداماتی تخصصی دو سارق که از کارگرهای اخراجی معدن بودند شناسایی و با هماهنگی‌های لازم دستگیر شدند، افزود: سارقان دو دستگاه پیکور بیل مکانیکی و قلم پیکور بیل مکانیکی، ابزارآلات بیل‌ها، کابل، تجهیزات برقی و یک کامیون بنز تک را سرقت کرده بودند که حین فروش اموال به یک مالخر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه توسط کارشناسان مربوطه ۶۰ میلیارد ریال اعلام شده است، ادامه داد: درخصوص این سرقت پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه مالکان باید به توصیه‌های پلیس توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: رعایت و به‌کارگیری توصیه‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات مدرن پیشگیری از سرقت، فرصت ارتکاب جرم را از سارقان سلب می‌کند و علی‌رغم توصیه‌های صورت گرفته متأسفانه همچنان شاهد وقوع سرقت به خصوص در اماکن خصوصی هستیم.

کد خبر 559584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.