الکترونیکی شدن گزارش ناظران شهرسازی در شیراز

شهردار شیراز با بیان این‌که به‌منظور بررسی مشکلات، چالش‌ها، فرصت‌ها و بهبود سطح ارائه خدمات به شهروندان به‌صورت سرزده از معاونت شهرسازی و معماری بازدید کردیم، گفت: در این بازدید وضعیت ارائه خدمت به مراجعان و موضوع الکترونیکی شدن گزارش ناظران جهت حذف مراجعات حضوری پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحسان اصنافی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

"به منظور بررسی مشکلات، چالش‌ها و فرصت‌ها و بهبود سطح ارائه خدمات به شهروندان به‌صورت سرزده از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز بازدیدی داشتیم.

در این بازدید وضعیت ارائه خدمت به مراجعین، بازدیدها، موضوع الکترونیکی شدن گزارش ناظرین جهت حذف مراجعات حضوری و موارد دیگری پیگیری شد.

تلاش داشتم در این بازدید با تک تک پرسنل معاونت شهرسازی و معماری صحبت کرده و از نزدیک شنونده مشکلات و دغدغه‌های آنان باشم.

همچنین تعدادی از شهروندان عزیزی که به معاونت مراجعه کرده را ملاقات کرده و پس از شنیدن درخواست‌های آنان، تسریع و تسهیل در امور شهروندان را خواستار شدم.

همچنین توسط مسئول مربوطه گزارشی از فرآیندهای در حال انجام در این معاونت از جمله سیستمی شدن سفت‌کاری و پایان کار، ارائه سایر خدمات در اداره نظارت ساختمان با حداقل زمان ممکن مثل بازدید نظارت عالیه که حداکثر دو روزه انجام می‌شود و همچنین در واحد تأسیسات گزارش‌های مرحله‌ای نظارت و تمامی هماهنگی‌ها فی‌مابین ناظرین عالی و ناظرین و مالکین به صورت کاملاً سیستمی در جهت تسریع در امور و کاهش حضور ارباب رجوع و ناظرین ارائه شد."

کد خبر 559463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.