با حضور پاسداران دشمن جرئت تهاجم به کشور را ندارد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهداء‌(ع) ‌سپاه پاسداران استان اصفهان گفت: با حضور گسترده پاسداران انقلاب اسلامی دشمن جرئت هیچ نوع تهاجمی را به کشور نداشته است، پاسداران با برخورداری از ویژگی‌های ولایت پذیری، تدبیر و شجاعت از اسلام دفاع کرده و از فرهنگ عاشورا الگوبرداری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرتیپ پاسدار جواد استکی امروز -سیزدهم اسفندماه- ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار در خطبه‌های پیش از نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: پاسدار واقعی اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده است و این اتفاق یکی از موهبت‌های الهی برای پاسداران جامعه است و امام (ره) این روز را بنام پاسداران نام نهاده‌اند و فرمود " همه ملت اسلام پاسدار میهن هستند و پاسدار انقلاب، دین، قرآن و عترت همه مردم ایران هستند" و این واقعیت را در تمام عرصه‌های دفاع مقدس و مقابله با بحران‌ها، برقراری امنیت، سازندگی، سلامت جامعه و مردم‌داری، دفاع از مستضعفان کشورهای دیگر، انتقال قدرت، استقامت، مقاومت و دشمن ستیزی ثابت کردن توخالی بودن آمریکا اثبات کردند.

وی ادامه داد: امام (ره) فرمود "آمریکا طبل تو خالی است" و این جمله زیبا امروز به وقوع پیوسته است و بسیاری افراد در اوایل انقلاب این واقعیت را باور نداشتند، انقلاب اسلامی، امام (ره) و مردم با تکیه بر قرآن و عترت تفهیم کردند که خداوند همه‌کاره بوده و همیشه پیروز و شکست‌ناپذیر است و هر کس مقابل خداوند باشد شکست می‌پذیرد و نمونه آن شکست آمریکا در افغانستان و اوکراین دیده می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهداء (ع) سپاه پاسداران استان اصفهان تاکید کرد: تکیه بر غیر خداوند و شکست‌ها امروز دیده می‌شود، مردمی نبودن حکومت‌ها و نظام‌ها باعث می‌شود در زمان بحران و جنگ مردم همراه حکومت و نظام نباشند و نمونه‌های آن در افغانستان، اوکراین و نابودی صدام دیده شده است.

وی تصریح کرد: الگوی مقاومت، ایستادگی، دشمن ستیزی همه در فرهنگ عاشورا و اباعبدالله (ع) است و در این مکتب نحوه پاسداری از اسلام را به مسلمانان یاد دادند. امام (ره) می‌فرماید "حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خود را فدا کردند تا اسلام محفوظ بماند و به همین دلیل روز ولادت ایشان بنام پاسداران نام نهاده شده است" و این اتفاق مبارک افتخاری برای این قشر از جامعه است، پاسداران از اسلام و میهن دفاع کردند، امروز نیز اگر مقاومتی در جبهه مقاومت بوده به برکت وجود این قشر است.

سرتیپ پاسدار استکی خاطرنشان کرد: اگر کشورهای دیگر از الگوی اسلامی و مکتب شهید سلیمانی الگوبرداری می‌کنند، این اتفاق به برکت نام اباعبدالله الحسین (ع) است که پاسداری و نحوه دفاع و حفظ از اسلام به جوامع دیگر انتقال یافته است.

وی گفت: این الهام از مکتب عاشورا، انقلاب اسلامی و مکتب امام (ره) گرفته شده است، در عراق، لبنان، یمن و فلسطین که جبهه مقاومت تشکیل شده و مکتب سلیمانی همان مکتب عاشورا است، در حقیقت این جبهه مقاومت دنیا باعث شکست آمریکایی‌ها در سوریه، عراق و افغانستان شده است و جرئت دخالت در مسائل کشورهای دیگر را ندارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهداء (ع) سپاه پاسداران استان اصفهان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی قبلاً جنایت‌های زیادی انجام می‌داد، اما امروز جرئت یک موشک انداختن به لبنان و فلسطین را ندارد و این اتفاق به دلیل فرهنگ مقاومت و مکتب عاشورا است که به فرماندهی امام (ره) و مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

حضور پاسداران در بحران‌های مختلف بعد از انقلاب

وی ادامه داد: امروز همه آزادی‌خواهان سربند شهید سلیمانی را بر سر می‌بندند و این اتفاق برای ایران افتخار است که این قهرمان را مانند شهدا و پاسداران اسلام به دنیا معرفی کرده است، همه پاسداران، جانبازان روحانیون و نیروهای مسلح پاسدار اسلام هستند. این پاسداری در قم و در ریشه کشور وجود دارد، مردم فرزندان خود با نام و مکتب اباعبدالله الحسین (ع) و شرکت در روضه‌ها و انس با قرآن بزرگ می‌کنند.

سرتیپ پاسدار استکی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حضور جوانان در تشکیلات به پیروزی رسید، سپاه پاسداران نهاد انقلابی بود که با فرمان امام (ره) تشکیل شده است و سرمایه انسانی در این نهاد وجود دارد که حتی بعد از انقلاب نیز در بحران‌های مختلف حضور داشته‌اند.

وی افزود: ۱۶ هزار شهرید در مقابله با تروریست‌ها از نیروهای سپاه بوده است، ایستادگی و مقاومت این نیروها در دوران دفاع مقدس و مقابله با رژیم بعث عراق و محاصره خرمشهر و آبادان ثبت شده است، شهید خرازی در شرق کارون خط شیر را با ۳۰ نفر تشکیل داد، همچنین شهید همت و فرماندهان دیگر با حضور در مکان‌های متفاوت با حجم نیروهای زیاد دشمن مقابله کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهداء (ع) سپاه پاسداران استان اصفهان تاکید کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید "هزینه تسلیم شدن بیشتر از مقاومت کردن است و امروز در اوکراین می‌بینیم به دلیل عدم حمایت تسلیم انجام شده است". در حال حاضر مبرهن است که تدابیر امام (ره) و مقام معظم رهبری باعث شده است که با تشکیل نهادهای انقلابی و حضور سپاه پاسداران انقلاب در تقویت سیستم دفاعی کشور برای حفظ منافع ملی نقش عظیمی ایجاد کنند.

وی گفت: در واقع حضور گسترده پاسداران انقلاب اسلامی باعث شده تا دشمن جرئت هیچ نوع تهاجمی را به کشور نداشته باشد. پاسداران با برخورداری از ویژگی‌های ولایت‌پذیری، تدبیر و شجاعت از اسلام دفاع می‌کنند و از فرهنگ عاشورا و اباعبدالله الحسین (ع) الگوبرداری می‌کنند.

کد خبر 559348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.