تلاش همه دستگاه‌ها برای تامین امنیت سفرهای نوروزی و راهیان نور

جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) استان خوزستان گفت: برای سفرهای نوروزی و راهیان نور همه دستگاه‌ها در تلاش هستند تا امنیت خوبی برای مسافران و مردم عزیزمان برقرار کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع پرس، سردار علیرضا هاتف جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) خوزستان، در نمایشگاه طرح ارتقای امنیت اجتماعی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه دستگاه نیروهای مسلح شامل ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات، دستگاه قضائی و اعضای شورای تامین در استان در تلاش هستند تا با همکاری خود مردم امنیت پایداری را در استان خوزستان ایجاد کنند.

وی افزود: مجموعه بسیج هم در کنار عزیزان نیروی انتظامی با برقراری گشت‌های رضویون در همه شهرستان‌های استان تلاش می‌کنیم که در روزهای پایانی سال مردم بتوانند با امنیت کامل به کارهای روزمره خودشان بپردازند.

جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) استان خوزستان تاکید کرد: این نمایشگاهی که امروز شما شاهد هستید از زحمات عزیزان در نیروی انتظامی است که ما هم به نوبه خودمان از همه همکاران در نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: اینها نشان می‌دهد که عزم دستگاه‌های نظامی، انتظامی و مسئولان شورای تأمین در سراسر استان بر این است که شرایط را برای رفاه نسبی مردم فراهم کنند و امیدواریم که با مشارکت همه دستگاه‌های کشوری و مردم عزیزمان شاهد برقراری نظم و امنیت خوبی در روزهای پایانی سال در استان خوزستان باشیم.

هاتف خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال برای سفرهای نوروزی و راهیان نور همه دستگاه‌ها در تلاش هستند که ان‌شاالله امنیت خوبی برای مسافران و مردم عزیزمان برقرار کنند.

کد خبر 559201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.