دانلود سریال جیران قسمت 4 [ قسمت چهارم جیران ] کامل نسخه اصلی

دانلود سریال جیران قسمت 4 قانونی به کارگردانی حسن فتحی، دانلود قسمت چهارم ۴ سریال جیران با حجم نیم رایگان و کیفیت عالی ، دانلود قسمت 4 جیران با لینک مستقیم و ترافیک نیم بهاء.

به گزارش ایمنا سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که برای دانلود قسمت 4 چهارم سریال جیران که این هفته جمعه در تاریخ 6 اسفند ساعت 8 صبح منتشر می شود را می توانید دریافت کنید.

********************

برای دانلود سریال جیران قسمت ۴ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

«« دانلود قسمت 4 چهارم سریال جیران »»

********************

داستان قسمت 4 سریال جیران

سیاوش در بازگشت از پنج سنگ در کاروانسرایی اطراق می کند. همزمان کاروانی که سارای گرجی را به تهران می برند نیز سر می رسد. شب عده ای سارق به کاروانسرا حمله می کنند. سیاوش جان سارا را نجات می دهد اما خود زخمی می شود. جیران بیقرار است. او نمی خواهد به دربار شاه برود اما مگر کسی می تواند به درخواست شاه جواب رد بدهد؟….

بهترین بخش های قسمت قبل سریال جیران

سیاوش در دنیا دلبسته دو نفر بود. یکی خدیجه یا همان جیران و دیگری مادر پیرش که عاشقانه دوستش داشت. در سکانس مرگ مادر سیاوش و بازی خوب امیرحسین فتحی در این سکانس و تلاقی آن با مراسم خواستگاری شاه از خدیجه یکی از سکانس‌های تاثیرگذار را در این قسمت رقم زد.

قرار است هر قسمت یکی از بازی‌های سریال را که از بقیه بیشتر جلب توجه کرد معرفی کنیم. شاید در میان بهت و حیرت دیدنی خدیجه با بازی پریناز ایزدیار و گریه‌های سیاوش بر مزار مادرش، یکی از متفاوت‌ترین بازی‌ها را فرضی فضول با بازی امیر کربلایی‌زاده در نقش یک فضول در دهات‌های کوهسار داشته که با همه افراد شوخی می‌کند. در جیران ما یکی از بازی‌های دیدنی کربلایی‌زاده را مشاهده می‌کنیم.

دانلود سریال جیران قسمت 4 [ قسمت چهارم جیران ] کامل نسخه اصلی

بازیگران سریال جیران قسمت ۴ چهارم

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی

امیر جعفری در نقش میرزا آقاخان نوری، صدراعظم ناصرالدین‌شاه قاجار

امیر جعفری در دومین حضور خویش در شبکه نمایش خانگی بعد از سریال «ممنوعه» این بار در نقش میرزا آقاخان نوری، صدراعظم ناصرالدین‌شاه قاجار در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد.
وی قبل از این سریال در سه اثر دیگر حسن فتحی، یعنی «میوه ممنوعه»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «کیفر» با وی همکاری داشته است.
میرزا آقاخان نوری دومین صدراعظم ناصرالدین‌شاه قاجار بود. وی به همراه مهدعلیا در عزل امیرکبیر نقش داشت و به‌واسطه چنین خدمتی بعد از عزل و وفات امیر صدراعظم ناصرالدین‌شاه شد، وی در اداره امور مملکت بسیار بی‌کفایت بود.

نظر برخی کاربران در مورد قسمت چهارم جیران

· تنها چیزی که باعث میشه من ساعت ۸ صبح بیدار شم همین جیران است

· عالیه لطفا هفته ای دوقسمت بزارید

· دم سازنده و عوامل گرم من که خیلی خوشم اومد

· یکی از بهترین سریال هایی که توی عمرم دیدم ، سریال جیران هست پیشنهاد میکنم حتما ببینید عالیه

· تا به اینجا خیلی زیبا بود امیدوارم همین طور زیبا پیش بره

· خیلی عالی بود از تمامی عوامل سازنده این سریال تشکر میکنم

نگاهی به قسمت های گذشته جیران

حسن فتحی بعد از ساخت سریال‌های پر مخاطبی چون شب دهم، مدار صفر درجه، میوه ممنوعه و شهرزاد، حالا دیگر به نام معتبری تبدیل شده است که سایه‌اش به راحتی می‌تواند نام بسیاری از بازیگران مشهوری را که در آثارش ایفای نقش می‌کنند تحت تاثیر قرار دهد. جیران، بعد از سریال محبوب شهرزاد (که بسیاری از مخاطبان و سرمایه‌گذاران را متوجه فرصتی به نام شبکه نمایش خانگی کرد)، چنان توقعی در میان مخاطبان برانگیخت که سنگینی‌اش به راحتی می‌توانست کار را برای هر فیلمساز و کارگردان حرفه‌ای، سخت و دشوار کند. برای دانلود قسمت آخر سریال نیسان آبی اینجا کلیک کنید.

حسن فتحی این بار هیچ ادعایی درباه ورود به مرزهای ممنوعه و کمتر دیده و شنیده شده ندارد. او در جیران می‌خواهد یک داستان عاشقانه بارها و بارها شنیده شده را از نو تعریف کند و در این مسیر هیچ ابایی هم از بکارگیری کلیشه‌ها نداشته است. شاید عشق تنها پدیده‌ای در دنیا و درام‌های نمایشی باشد که هر بار تکرارش، او را باز هم تازه، جذاب و پیش‌بینی‌ناپذیر جلوه می‌دهد. آن هم در درامی خاص که قرار است با نمایش کاراکترهای پر تعداد حاضر در دربار ناصرالدین شاه، پرده از روابط عجیب و پر از طرح و توطئه اعضای آن بردارد. کلید واژه «تزویر» و «تقیه» که از طرف شخصیت‌های اصلی سریال جیران به زبان می‌آید، همان چیزی است که می‌تواند موتور هیجان‌انگیز درام سریال را در قسمت‌های بعدی روشن کند. سریالی که قرار است یک مثلث عاشقانه را به فضای پر رقابت و پر از تزویر حرمسرای درباری ببرد، که قبله عالمش، یکی از پادشاهان نه چندان خوشنام تاریخ ایران است.

لینک دانلود سریال جیران قسمت 4 چهارم را بالا مطلب برای شما قرار دادیم همچنین برای دریافت سریال های جدید شبکه نمایش خانگی به مجاز دانلود سامانه رسمی دانلود قانونی فیلم و سریال مراجعه کنید.

کد خبر 559194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.