دانلود سریال نیسان آبی قسمت 20 بیستم [ قسمت آخر نیسان آبی ] 100% کامل

دانلود قسمت آخر سریال نیسان آبی قسمت 20 بیستم کامل با کیفیت عالی و ترافیک نیم رایگان و دانلود سریال نیسان آبی قسمت ۲۰ و آخر با لینک مستقیم و دریافت سریال نیسان آبی قسمت 20 بصورت قانونی و با بهترین کیفیت .

به گزارش خبرگزاری ایمنا سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. این سریال که مخاطبین زیادی نیز پیدا کرده به ایستگاه آخر خودش رسیده و این هفته قسمت آخر سریال نیسان آبی منتشر می شود که در خلاصه داستان آن آمده که پدرام راهی برای برگشت نداشت و تصمیم گرفت همه چیز را بگوید ولی غافل ازینکه رشید به کمک دختر عمویش نقشه بدی برای او کشیده بودند. بقیه ماجرا را همین الان خودتون به دانلود قسمت ۲۰ نیسان آبی قسمت آخر بپردازید و تماشا کنید.

***********************

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت ۲۰ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید:

دانلود قسمت ۲۰ نیسان آبی قسمت آخر

***********************

بازیگران سریال نیسان آبی قسمت ۲۰

در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 20 بیستم [ قسمت آخر نیسان آبی ] 100% کامل

بیوگرافی حسین یاری

حسین یاری (زادهٔ ۱۶ دی ۱۳۴۶) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

او بازیگری را از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲ سالگی با نمایش «گندم های خونین» آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزهٔ اندیشه و هنر اسلامی پیوست. در سال ۱۳۶۲ برای نخستین بار بازیگری جلوی دوربین فیلم های ۱۶ میلیمتری «وارث» و «سرباز کوچک» را تجربه نمود. یاری با فیلم های دفاع مقدس شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. بازی حسین یاری در نقش حیدر خوش مرام در مجموعه «شب دهم» که نوروز ۱۳۸۱ و مقارن با ماه محرم از شبکه اول سیما پخش شد، او را به اوج محبوبیت و شهرت رساند.یاری در فیلم های سینمایی بسیاری همچون پدر آن دیگری، سعادت آباد، میم مثل مادر و مزار شریف حضور داشته است. برای دانلود جوکر فصل ۴ قسمت ۲ دوم اینجا کلیک کنید.

حسین یاری بازیگر سینما و تلویزیون است. او بازیگری را از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲ سالگی با نمایش «گندم‌های خونین» آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزهٔ اندیشه و هنر اسلامی پیوست. در سال ۱۳۶۲ برای نخستین بار بازیگری جلوی دوربین فیلمهای ۱۶ میلیمتری «وارث» و «سرباز کوچک» را تجربه نمود. وی همچنین یک دورهٔ یکساله را در واحد دوبلاژ صدا و سیما گذراند و در این مدت، گفتار متن حدود بیست فیلم مستند را اجرا نمود. یاری با فیلم‌های جنگی شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. پس از کسب این جایزه بازی در نقش‌های متنوعی نظیر «سرعت» و «دنیای وارونه» را تجربه نمود و با فیلم «بلوغ» ساخته «مسعود جعفری جوزانی»، تحسین منتقدان را برانگیخت و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در این فیلم از هجدهمین جشنواره فیلم فجر بدست آورد. همچنین برای دانلود قسمت ۱۸ سریال خاتون از اینجا اقدام کنید.

حسین یاری همچنین به خاطر بازی در فیلم سینمایی دم صبح به کارگردانی «حمید رحمانیان» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم مذهب امروز در ایتالیا و برای بازی در فیلم سینمایی کتونی سفید به کارگردانی محمد ابراهیم معیری، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کشتی نوح روسیه شد. بازی حسین یاری در نقش حیدر خوش مرام در مجموعه «شب دهم» که نوروز ۱۳۸۱ و مقارن با ماه محرم از شبکه اول سیما پخش شد، او را به محبوبیت و شهرت رساند.

نظرات کاربران در مورد قسمت آخر سریال نیسان آبی

نیایش: تا قبل از ورود سحر قریشی همه چی خوب بود ولی بعدش جذابیتشو از دست داد کاش کمتر بحث خیانت و این چیزا رو توی فیلم و سریالاشو بیارن، نیلوفر همیشه بی محتوا ترینو منوچهر هادی میسازه این همه قسمت ک چی اخرش، کاربر دیگری گفته سرگرم کننده بود، کاش به جاش یه سریال طنز دیگه زود پخش بشه، آقای ضیایی میگه کمدی خوبی بود ولی ریتم تندی داشت، پنج شش قسمت آخر هم ریتمش تندتر شد. موضوعات بدون پردازش سریع رد می شدند. بنظر می رسد تعجیل برای اتمام سریال دردستور کار بود.شخصیت پردازی عالی بود. در کل کمدی خوبی بود در کل نیسان آبی خوب و راضی کننده بود.

برای دانلود قسمت ۲۰ سریال نیسان آبی قسمت آخر ۲۰ بیستم و سریال های بیشتر به سایت مجاز دانلود mojazdl.ir مراجعه کنید.

کد خبر 558884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.