دانلود سریال خاتون قسمت 18 هجدهم [ قسمت ۱۸ خاتون ] کامل نسخه اصلی

دانلود سریال خاتون قسمت 18 هجدهم کامل و قانونی حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بهاء آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 18 خاتون قسمت ۱۸ با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سریال خاتون قسمت 18 هجدهم این هفته در تاریخ دوشنبه 9 اسفند منتشر می شود، در قسمت قبل دیدیم که خاتون در شب عروسی روزبه با پیوستن به گروه رابین هودی ها در عملیات دزدی انبار احتکاری همراهشان می شو و بقیه ماجراهای را که دیدید توصیه می کنم همین الان قسمت جدید را دانلود و تماشا کنید.

******************************

برای دانلود سریال خاتون قسمت 18 هجدهم لینک زیر را لمس یا کلیک کنید:

دانلود قسمت 18 سریال خاتون

******************************

بازیگران سریال خاتون

مهران مدیری (جهانگیر روزبه)، نگار جواهریان (خاتون)، اشکان خطیبی (شیرزاد ملک)، شبنم مقدمی (فخرالنسا)، میرسعید مولویان (رضا فخار)، ستاره پسیانی (پروین)، فرخ نعمتی (سرتیپ آریا)، بهناز جعفری (رعنا)، رضا بهبودی (دکتر بوکوفسکی)، بابک حمیدیان (کمیسر رجب‌اف)، شاهرخ فروتنیان (فریدون خان)، مهران غفوریان (موسیو)، مهتاب ثروتی (ماری)، مهدی قربانی (فرهاد)، عاطفه رضوی (قدرت)، پیام دهکردی (نظربیگ)، آیدا ماهیانی (باربارا کُوالسکا)، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و…

بیوگرافی پیام دهکردی بازیگر سریال خاتون قسمت ۱۸

پیام نادری دهکُردی (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است.

پیام دهکردی با مدرک کارشناسی ارشد در رشته تئاتر از دانشگاه تهران است. پیش از آن دهکردی مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ ادبیات دراماتیک (نمایشی) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفته بود.

پیام دهکردی بعنوان فرزند سوم خانواده در «شهرکرد» به دنیا آمد ، پدرش کارمند بانک کشاورزی و مادرش معلم بود و 1 خواهر و 1 برادر بزرگتر و 1 برادر کوچکتر از خود دارد.

بعد از ازدواج از پدرم خواستم مخارج عروسی را به خودم بدهد تا بتوانم کاری کنم، به سختی راضی اش کردم و با کلی قرض یک پیکان مدل 62 گرفتم و مشغول مسافرکشی شدم.

صورت جدی از سال 1378 با نمایش «کرگدن» تئاتر را ادامه داد تا اینکه سال 1382 با مجموعه «باغ بلور» به کارگردانی رامبد جوان وارد کار تصویر شد ایشان یکسال بعد با فیلم «یک تکه نان» به کارگردانی کمال تبریزی وارد سینما شد.

شهرت پیام دهکردی در سال 1386 ابتدا با سریال «شهریار» در نقش ابوالقاسم شیوا شروع شد و سپس با سریال «مدار صفر درجه» در نقش سردار احتشام ادامه یافت. دانلود سریال یکی از بهترین سرگرمی های روز است که برای شما فراهم کرده ایم.

چند سال پیش به علت ترافیک ، آلودگی و ازدحام تصمیم گرفتم از تهران به شمال مهاجرت کنم و تصمیمم را عملی کردم و الان در لاهیجان ساکن هستم کمترین اثر هجرت برایم ترک سیگار بود و حالا در این شهر آموزشگاه بازیگری هم دارم.

پیام دهکردی سال 1398 در سریال جنجال «گاندو» بازیگر نقش «مایکل هاشمیان» بود که برگرفته از شخصیت جیسون رضاییان ، متهم به جاسوسی بود خودش می گوید فکر کردم اگر بتوانم نقش یک خائن را با همه وجودم بازی کنم موفق بوده ام و این خدمتی بود که به وطنم کرده ام.

نیم فصل دوم سریال خاتون

نیم فصل دوم سریال «خاتون» در شهر تهرانِ دهه‌ی ۱۳۲۰ روایت می‌شود. تهران به‌عنوان شهری ناامن و نابسامان به تصویر در می‌آید و مردم، درگیر معضلات اِشغال کشور ایران توسط نیروهای متفقین و ضعف حکومت مرکزی برای مقابله با اشغال‌گران در خفقان، فقر و گرسنگی، روزگار می‌گذرانند.

درباره قسمت 18 سریال خاتون

اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. سریال پرستاره‌ای با بازی بازیگرانی هم‌چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، بابک حمیدیان، پژمان بازغی و ستاره پسیانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود قسمت 18 سریال خاتون قسمت ۱۸ هجدهم و همچنین سریال های دیگر بصورت دانلود قانونی به وب سایت مجاز دانلود مراجعه بفرمایید.

کد خبر 558586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.