۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
گوشی اوپو Reno7 Z 5G رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی اوپو Reno 7 Z 5G با تراشه اسنپدراگون 695 و صفحه نمایش AMOLED 6.43 اینچی رونمایی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو در نوامبر سال گذشته سری Reno7 متشکل از سه گوشی هوشمند Reno7 5G، Reno7 Pro 5G و Reno7 SE 5G را معرفی کرد، اخیراً نیز از گوشی جدید خود به نام Reno7 Z 5G رونمایی کرده و تعداد اعضای این خانواده را به چهار گوشی افزایش داده است.

به نظر می‌رسد که گوشی اوپو Reno7 Z 5G دارای صفحه‌نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و رزولوشن +FullHD است. در گوشه بالا سمت چپ آن نیز حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی Reno7 Z 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین‌های مونوکروم و عمق‌سنج دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی اوپو Reno7 Z 5G به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد؛ البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت microSD حافظه آن را تا یک ترابایت ارتقا دهند. از دیگر ویژگی‌های گوشی اوپو Reno7 Z 5G می‌توان به پشتیبانی از حسگر اثرانگشت، مقاومت در برابر پاشش آب، فناوری NFC، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پورت USB-C، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی اشاره کرد.

شرکت سازنده اعلام کرده است که آداپتور ۳۳ واتی این محصول می‌تواند باتری آن را در ۱۵ دقیقه از صفر به ۳۱ درصد و در ۶۳ درصد به صددرصد برساند. گوشی اوپو Reno7 Z 5G در رنگ‌های رنگین کمانی و مشکی عرضه می‌شود، اما قیمت و زمان در دسترس بودن آن هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 559140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.