۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اینستاگرام زیرنویس خودکار را به ویدئوهای خود اضافه می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیر اینستاگرام اخیراً با انتشار توییتی از اضافه شدن قابلیت ایجاد زیرنویس خودکار برای ویدئوها در این شبکه اجتماعی خبر داد. این قابلیت کاربردی در آوریل ۲۰۲۱ میلادی برای پلتفرم رقیب اصلی اینستاگرام، تیک‌تاک عرضه شده بود.

پیش از عرضه این قابلیت کاربران مجبور بودند با استفاده از راه‌حل‌های وقت‌گیر، زیرنویس‌ها را به صورت دستی به ویدئوهای خود اضافه کنند. این تغییر می‌تواند فرآیند تولید محتوای ویدئویی به همراه زیرنویس را ساده‌تر کند. قابلیت اضافه شدن زیرنویس به صورت خودکار برای کاربران کم‌شنوا یا ناشنوا یا افرادی که تمایل دارند ویدئوها را بدون صدا و فقط با خواندن متن زیرنویس مشاهده کنند بسیار مؤثر خواهد بود. قابلیت زیرنویس خودکار، امکان انتخاب زبان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود با گذشت زمان و توسعه فناوری هوش مصنوعی، کیفیت متن‌های زیرنویس بهبود پیدا کند.

در ابتدا ممکن است زیرنویس‌ها کامل نباشد یا کیفیت رضایت‌بخشی نداشته باشند، اما با استفاده بیشتر کاربران و با یادگیری هوش مصنوعی، کیفیت آن‌ها بهبود پیدا خواهد کرد و زبان‌های بیشتری به آن اضافه می‌شود. به نظر می‌رسد که قابلیت اضافه شدن زیرنویس خودکار به ویدئوها با فراهم کردن تماشای ویدئوهای اینستاگرام بدون صدا، باعث می‌شود کاربران مدت زمان بیشتری را در این شبکه اجتماعی سپری کنند.

کد خبر 559134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.