نوسان کمی در این فصل داشتیم/برای قهرمانی از چند سال پیش برنامه‌ریزی شده بود

«هدف ما از اول فصل این بود که بازی به بازی پیش برویم که همین اتفاق هم افتاد. بزرگ‌ترین نکته مثبت تیم ما این بود که از وقتی صدرنشین شدیم، این رتبه را در جدول از دست ندادیم و نوسان کمی داشتیم که موجب شد دو هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمان شویم.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند امسال با هدایت محمد کشاورز پس از پنج سال موفق شد با پیروزی مقابل زندی بتن کلاردشت، دو هفته زودتر از پایان رقابت‌های لیگ برتر مقام قهرمانی را به دست آورد.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند، با چندین سال سابقه ملی، یکی از افراد با تجربه تیم محسوب می‌شود که در این قهرمانی تأثیر زیادی داشته است. خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با این بازیکن داشته است که در ادامه می‌خوانید:

ابتدا از بازی گذشته گیتی‌پسند شروع کنیم. بازی با زندی بتن کلاردشت چطور بود؟

به کادر فنی و بازیکنان کلاردشت خسته نباشید می‌گویم؛ چراکه پا به پای ما پیش آمدند، جنگیدند و جایگاهشان در جدول درست است. ما هم قصد داشتیم پیروز میدان باشیم تا قهرمانی را زودتر به نام خود تمام کنیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

گیتی‌پسند از اول فصل چه هدفی داشت و چه عاملی باعث قهرمانی این تیم، دو هفته زودتر از پایان مسابقات شد؟

هدف ما از اول فصل این بود که بازی به بازی پیش برویم که همین اتفاق هم افتاد. بزرگ‌ترین نکته مثبت تیم ما این بود که از وقتی صدرنشین شدیم این رتبه را در جدول از دست ندادیم و نوسان کمی داشتیم که باعث شد دو هفته زودتر از پایان لیگ قهرمان شویم.

امسال لیگ از حالت دو قطبی بین گیتی‌پسند و مس خارج شده بود و سن‌ایچ، کراپ و مقاومت هم عملکرد خوبی داشتند. نظر شما راجع‌به این فصل چیست؟

امسال بازیکنان ملی در تیم‌ها حاضر بودند که این موضوع، به جذابیت لیگ افزوده بود و با یک باخت یا برد امکان جابه‌جایی تیم اول با تیم پنجم وجود داشت که نشان دهنده پویایی لیگ و بازیکنان مستعد است. من هم امسال سخت‌ترین دوران بازی خود را در لیگ تجربه کردم.

پنج تیم در کورس قهرمانی بودند، دیگر تیم‌ها هم از پیش بازنده نبودند و روبه‌روی مدعیان ایستادگی کردند. اشتباهات کمی داشتیم و از موقعیت‌ها استفاده کردیم و قهرمان شدیم.

عملکرد محمد کشاورز روی نیمکت گیتی‌پسند به عنوان سرمربی چطور بود؟

قهرمانی که امسال برای گیتی‌پسند به دست آمد فکر می‌کنم از دو الی سه سال پیش برنامه‌ریزی شده بود. بازیکنان زیادی همیشه این رفت و آمد داشتند، اما دو سه سال اخیر، شاکله اصلی باشگاه را حفظ و با به‌کارگیری یک‌سری مهره جدید تیم را تقویت کردند که یکی از عوامل مؤثر در قهرمانی بود. شاکله اصلی باشگاه حفظ شد و به دست کشاورز رسید و این مربی هم به بهترین نحو، پازل را کنار هم قرار داد تا قهرمان شویم.

از عملکرد خود در این فصل راضی هستید؟

قهرمان شدیم و این اتفاق نیازمند عملکرد خوب همه بازیکنان تیم و کادر فنی است که در کل من هم از خودم راضی هستم.

سخت‌ترین بازی را این فصل با کدام یک از تیم‌های دیگر داشتید؟

سخت‌ترین بازی در رفت و برگشت با مقاومت بود؛ تیم جوان و تاکتیک‌داری است. به خاطر این تیم خوب به فرهاد کشاورز تبریک می‌گویم.

آیا با گیتی‌پسند قرار داد دارید و برنامه شما برای فصل آینده چیست؟

دو هفته دیگر با گیتی‌پسند قرارداد دارم و بعد از آن برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنم.

گفت‌وگو از: کیمیا گلپیرا_ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 559119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.