مشخصات لپ‌تاپ ایسر ConceptD 7 Ezel Pro+قیمت

قیمت لپ‌تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای لپ‌تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro امکانات بسیار خاصی دارد که آن از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار جدا می‌کند، این محصول در مدل‌های مختلف در دسترس کاربران قرار گرفته است. همه مدل‌های آن از پردازنده‌های Core i7 نسل دهم یا Xeon اینتل استفاده می‌کنند و تفاوت اصلی آن‌ها به مدل کارت گرافیک برمی‌گردد. در ادامه به بررسی بعضی از ویژگی‌ها و مشخصات لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro می‌پردازیم:

طراحی و بدنه لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro

لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro جز محصولات ضخیم و سنگین در نظر گرفته شده است؛ به طوری که وزن آن ۲.۵ کیلوگرم و ضخامت آن ۲۶ میلی‌متر است. این محصول دو لولا دارد؛ لولای اول در قسمتی قرار دارد که نمایشگر به بدنه متصل می‌شود در حالی که لولای دوم پشت نمایشگر است و کمک می‌کند تا نمایشگر بچرخد، بنابراین می‌توان از لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro در حالات مختلف استفاده کرد. لپ‌تاپ ذکر شده به صورت کامل از فلز ساخته شده است و استحکام آن رضایت‌بخش است.

درگاه‌ها و قلم لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro

لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro دارای دو درگاه تاندربولت سه، دو درگاه USB نوع A نسخه ۳.۲، یک درگاه DisplayPort، یک درگاه شبکه RJ45، یک درگاه HDMI و یک شکاف مخصوص کارت‌خوان SD است. در لبه سمت راست نمایشگر محفظه‌ای برای نگه‌داری قلم دستگاه وجود دارد، قلم به کار رفته در لپ‌تاپ ذکر شده EMR (Electro-magnetic Resonance) است. قلم لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro بسیار سبک است؛ بنابراین در طراحی‌های طولانی‌مدت، دست کاربران را خسته نخواهد کرد.

صفحه‌نمایش و اسپیکر لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro

لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro دارای صفحه‌نمایشی با رزولوشن 4K و فناوری IPS است و طیف رنگی AdobeRGB را به طور کامل پوشش می‌دهد. این نمایشگر سه پروفایل DCI-P3، sRGB و AdoneRGB را ارائه می‌دهد در هر دو حالت AdobeRGB و DCI-P3 پوشش کامل و نزدیک به صددرصد را پشتیبانی می‌کند و در طیف رنگی sRGB پوشش ۱۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. در قسمت پایین لپ‌تاپ دو دریچه مخصوص اسپیکرهای استریو قرار دارد، نتایج بررسی‌های انجام شده نشان داده است که این بلندگوها کیفیت خوبی ندارند.

مشخصات لپ‌تاپ ایسر ConceptD 7 Ezel Pro+ قیمت

صفحه‌کلید و تاچ‌پد لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro

لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro از کیبورد استاندارد و جزیره‌ای با کلیدهای بزرگ و جدا از هم استفاده می‌کند، صفحه‌کلید این محصول بخش عددی جداگانه یا Numpad ندارد. کیبورد لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro دارای نور پس‌زمینه نارنجی است که کاربران می‌توانند آن را در دو مرحله و به کمک کلید Fn فعال کنند. در قسمت پایین کیبورد، تاچ‌پد نسبتاً کوچکی به چشم می‌خورد که روکش شیشه‌ای دارد. عملکرد این تاچ‌پد رضایت‌بخش است به طوری که همه فرمان‌ها را با دقت زیادی شناسایی می‎‌کند و فرمان‌های چندلمسی نیز به خوبی پشتیبانی می‌شود. دو کلید چپ و راست تاچ‌پد نیز به صورت یکپارچه در بدنه دستگاه نهفته شده است که عملکرد روان و بدون مشکلی دارد.

سخت‌افزار لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro

لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro در مدل‌های مختلف وارد بازار شده است، همه مدل‌ها از پردازنده‌های Core i7 نسل دهم یا Xeon اینتل بهره می‌برند، تفاوت اصلی آن‌ها به مدل کارت گرافیک برمی‌گردد. بعضی از مدل‌های ارزان‌تر از کارت‌های گرافیک RTX 2060 و RTX 2070 استفاده می‌کنند، ولی مدل‌های گران‌تر از کارت‌های گرافیک RTX 2080 و حتی سری Quadro RTX بهره می‌برد. ای‌سر لپ‌تاپ قدرتمند خود را با رم ۳۲ گیگابایتی DDR4-2666 عرضه می‌کند، این رم حجیم با یک ترابایت حافظه NVMe SSD ساخت شرکت سامسونگ با رابط پر سرعت RAID 0/1 همراه شده است.

باتری لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro با استفاده از یک باتری نسبتاً حجیم ۸۴ وات ساعتی تأمین می‌شود. با توجه به مصرف ۸۰ واتی گرافیک و مصرف ۴۵ واتی پردازنده در حالت متصل به برق، با ثابت ماندن سطح عملکرد تراشه‌ها در حالت متکی به باتری، شارژدهی دستگاه بسیار کم و در حد یک یا دو ساعت است. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد زمانی که میزان روشنایی نمایشگر بر ۲۰۰ نیت قرار داشته باشد، کلیه اتصالات بی‌سیم قطع باشد و مصرف انرژی دستگاه در حالت Better Performance باشد، لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro قادر است تا شش ساعت و ۴۷ دقیق در کاربری‌های روزمره دوام بیاورد.

مزایای لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro

  • مجهز به قلم EMR
  • شارژدهی
  • سخت‌افزار
  • پایداری عملکرد
  • پوشش کامل فضای رنگی گسترده AdobeRGB

معایب لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro

  • قیمت
  • کیفیت بلندگوها
  • ضخامت و وزن بدنه
  • حداقل روشنایی نمایشگر

قیمت لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro

با توجه به بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت لپ‌تاپ ای‌سر ConceptD 7 Ezel Pro به دلیل تنوع در حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی و گرافیک آن بین ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰۲ میلیون تومان متغیر است.

کد خبر 559102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.