۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کروم‌بوک Duet 3 لنوو معرفی شد

شرکت لنوو در رویداد MWC 2022 از کروم‌بوک جدید خود به نام Duet 3 رونمایی کرده است. این محصول از تراشه اسنپدراگون و نمایشگر 2K بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو در رویداد MWC 2022 محصولات متنوع زیادی معرفی کرده است. یکی از محصولات جدید این شرکت که جانشین یکی از محبوب‌ترین کروم‌بوک‌های موجود است، کروم‌بوک Duet 3 نام دارد. نخستین نسل کروم‌بوک Duet دارای نمایشگر کوچک ۱۰ اینچی با قیمت بسیار مناسب بود، لنوو با معرفی Duet 5 قیمت این محصول را افزایش داد. هم‌اکنون این شرکت با رونمایی از Duet 3 بازطراحی شده، علاوه بر بهبود مشخصات این محصول، قیمت آن را نسبت به Duet 5 کاهش داده است.

مک‌بوک Duet 3 لنوو دارای نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با وضوح تصویر 2K و نسبت تصویر پنج به سه است. این صفحه‌نمایش از قلم Precision Pen2 لنوو پشتیبانی می‌کند، حاشیه‌های اطراف آن نیز کاهش پیدا کرده تا تجربه بهتری از کار با این محصول را ارائه دهد. کروم‌بوک جدید لنوو از طراحی دو رنگ بهره می‌برد و در مدل خاکستری و آبی عرضه می‌شود.

مک‌بوک Duet 3 لنوو به تراشه اسنپدراگون 7c نسل دوم کوالکام مجهز شده است و در چند مدل با چهار یا هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی‌کند. مک‌بوک Duet 3 لنوو دو درگاه USB-C نسل یک دارد و در لبه پایینی آن پین‌هایی برای اتصال به صفحه‌کلید تعبیه شده است.

هنوز ظرفیت باتری مک‌بوک Duet 3 لنوو مشخص نشده است، اما شرکت سازنده اعلام کرده است که با هر بار شارژ کردن آن می‌توان تا ۱۲ ساعت با مک‌بوک کار کرد. شرکت لنوو دو بلندگوی یک واتی در کنار نمایشگر این دستگاه تعبیه کرده است که خروجی صدای آن‌ها زیاد است. دوربین سلفی محصول ذکر شده پنج مگاپیکسل و دوربین پشتی آن هشت مگاپیکسل است. مک‌بوک Duet 3 لنوو از وای فای پنج و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند و از مه ۲۰۲۲ با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 558912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.