اسپیکر هوشمند هواوی Sound Joy معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اسپیکر هوشمند قابل حمل هواوی که به‌تازگی معرفی شده، گواهی IP67 را دریافت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی در رویداد کنگره جهانی موبایل MWC 2020 محصولات مختلف زیادی مانند لپ‌تاپ Matebook X Pro و تبلت MatePad Paper e-ink را برای بازار جهانی معرفی کرده است. از دیگر محصولاتی که این شرکت رونمایی کرده است، می‌توان به بلندگوی هوشمند Sound Joy اشاره کرد. بلندگوی بی‌سیم Sound Joy با همکاری شرکت فناوری صوتی فرانسوی Devialet طراحی شده است و با داشتن بدنه استوانه‌ای شکل برای حمل و نقل بسیار مناسب است.

محصول ذکر شده از چهار واحد بلندگو به همراه یک بلندگوی ۲۰ واتی با برد کامل، یک توئیتر ۱۰ واتی و دو رادیاتور پسیو تشکیل شده است. بلندگوی جدید شرکت هواوی از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و گواهی IP67 برای محافظت در برابر آب و گردوغبار را دریافت کرده است؛ بنابراین در صورتی که به مدت ۳۰ دقیقه زیر یک متر آب قرار بگیرد، سالم می‌ماند.

همچنین، اسپیکر هوشمند هواوی Sound Joy از کلید دستیار صوتی اختصاصی برای فعال کردن دستیار صوتی هوشمند گوشی کاربران برای یادداشت‌ها، یادآوری‌ها و موارد دیگر بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز اسپیکر هوشمند ذکر شده با استفاده از یک باتری قوی ۸۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که قادر است ۲۶ ساعت موزیک پخش کند. کاربران می‌توانند این بلندگوی هوشمند را با شارژر ۴۰ وات فوق سریع شارژ کنند؛ تنها با ۱۰ دقیقه شارژ آن می‌تواند یک ساعت کامل پخش را ارائه دهد.

ارتفاع و قطر اسپیکر هوشمند هواوی Sound Joy به ترتیب ۲۰۲ و ۷۳ میلی‌متر است و وزن آن به ۶۸۰ گرم می‌رسد. بخش زیادی از نمای بیرونی این محصول از پارچه بافته‌شده مخصوص تولید شده است. بلندگوی Sound Joy در رنگ‌های مشکی و سبز با قیمت ۱۴۹ یورو عرضه می‌شود، هنوز تاریخ عرضه این محصول مشخص نشده است، اما ممکن است این زمان در مناطق مختلف متفاوت باشد.

کد خبر 558907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.