نقش رویدادهای ملی در برندسازی گردشگری فولادشهر

شهردار فولادشهر گفت: برگزاری «نوزدهمین مسابقات ملی مهارت» در بخش فضای سبز و گل‌آرایی در فولادشهر موجب شده ظرفیت‌های این شهر جدید، بیش‌ازپیش نمایان شود.

حسین ایزدی در حاشیه افتتاحیه نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروزه کمتر شهری را در میان شهرهای ایران می‌توان یافت که رویکرد و نگرش توسعه گردشگری در سیاست‌های مدیریتی آن قابل مشاهده نباشد و برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی نقش مؤثری در تحقق سیاست‌های مدیران شهری در توسعه پایدار شهری ایفا می‌کند.

وی افزود: توجه ویژه مدیریت شهری به ایجاد نشاط اجتماعی و رونق صنعت گردشگری موجب شده شهری زیبا، جذاب، سرزنده و پویا داشته باشیم که ثمره آن تحول اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

شهردار فولادشهر خاطرنشان کرد: برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در بخش فضای سبز و گل آرایی در فولادشهر موجب شده ظرفیت‌های این شهر جدید بیش از پیش نمایان شود.

ایزدی با بیان اینکه فولادشهر با ۵۴۰ هکتار فضای سبز شامل فضای سبز شهری و پارک جنگلی، بیشترین سرانه فضای سبز را در بین شهرهای ایران دارد، اضافه کرد: براساس آمار این شهر بیش از چهار برابر میانگین سرانه فضای سبز کشور را دارا است که یک ویژگی ممتاز برای فولادشهر به حساب می‌آید.

وی شهر جدید فولادشهر را شهری جذاب با ظرفیت‌های فراوان دانست و تصریح کرد: شهرداری فولادشهر در دوره ششم مدیریت شهری در مسیر تقویت رویکردهایی همچون رویکرد زیباسازی و فضاهای شهری، رویکرد گردشگری، رویکرد برندسازی شهری، رویکرد سرمایه‌گذاری و رویکرد رویدادی گام برداشت و با تحقق سیاست‌های تعریف شده، به‌طورقطع این شهر جدید همچون مغناطیسی گردشگران و سرمایه‌گذاران را به سوی خود جذب خواهد کرد.

شهردار فولادشهر با اشاره به نگاه مدیریت شهری فولادشهر به نیازهای فرهنگی و هنری این شهر، گفت: طی دو سال گذشته شهروندان به دلیل شیوع کرونا روزهای پرالتهابی را می‌گذرانند و با محدودیت‌هایی نظیر در خانه ماندن، روح آنان آزار دیده است؛ از این رو بیش از پیش به نشاط اجتماعی و امیدآفرینی نیاز است.

ایزدی افزود: برگزاری رویدادهایی همچون مسابقات ملی مهارت که در فضای پارک زیبای پرنیان فولادشهر در حال برگزاری است، می‌تواند نشاط اجتماعی را برای شهر و شهروندان رقم بزند.

وی تربیت نیروی انسانی متخصص را از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره از مسابقات می‌تواند مهارت فردی و گروهی افراد خانواده را تقویت کند و زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص را فراهم سازد.

کد خبر 558828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.