آسمان اصفهان آخر هفته بارانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه ناپایداری جدید به استان از روز پنجشنبه، گفت: از بعداز ظهر پنجشنبه بارش برف و باران در نیمه غربی آغاز می‌شود و تا روز جمعه ادامه دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار، در امروز و فردا بر روی استان است و وضعیت جوی در اکثر نقاط استان، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی از ورود سامانه بارشی به استان در روز پنجشنبه خبر داد و افزود: با ورود سامانه بارشی در غرب استان از بعداز ظهر بارش برف و باران در نیمه غربی آغاز می‌شود و روز جمعه نیز ادامه دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ادامه فعالیت این سامانه بارشی با شدت کمتر در دیگر مناطق استان، ادامه داد: روز جمعه نیز وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در سطح استان رخ خواهد داد در مناطق مستعد رعد و برق و در مناطق شرقی نیز باد همراه با گرد و خاک محلی است.

وی دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده را بدون تغییرات چندان دانست و ادامه داد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۱۹ درجه سانتی گراد و صبح فردا به سه درجه می‌رسد.

هنرمند سردترین نقطه استان در شبانه‌روز آینده را بویین و میاندشت با شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر معرفی کرد و گفت: خور وبیابانک با ۲۴ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین شهرستان استان است.

کد خبر 558792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.