نقاط کم‌برخوردار شهر میزبان تجهیزات تفریحی و ورزشی می‌شود

شهردار کاشان از توزیع تجهیزات تفریحی و ورزشی در نقاط کم‌برخوردار شهر به مناسبت فرارسیدن عید مبعث و سال‌روز آغاز مسیر رستگاری، هدایت و عدالت خبر داد.

حسن بخشنده‌امنیه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: بیش از ۱۲۰ میز تنیس و فوتبال‌دستی به اماکن مختلف نقاط کم‌برخوردار شهر اعم از مساجد، موسسه‌ها و کانون‌های فرهنگی و قرآنی، مدارس و مراکز آموزشی و پایگاه‌های بسیج از سوی شهرداری کاشان اهدا می‌شود.

وی، محل توزیع و اهدای این امکانات را حدود ۳۰ مکان و نقطه کم‌برخوردار عنوان کرد و افزود: خیابان کارگر، کوچه حسین‌پور، خیابان غیاث‌الدین جمشید کاشانی، شهرک ۲۲ بهمن، فاز دو ناجی‌آباد، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهیدان باغشیخی، بلوار ملاصدرا، خیابان امیرالمومنین (ع)، حسن آباد، راوند، خیابان شهید صالحی، فین، لتحر، بلوار شهیدان بدیعی، پل باربند، خیابان نطنز و طاهرآباد از جمله نقاطی هستند که این امکانات مجهز می‌شوند.

شهردار کاشان با تأکید بر تعیین محل‌های ارائه امکانات بر مبنای نیاز نوجوانان و جوانان، اعتبار صرف شده برای تأمین این تجهیزات را بالغ بر شش میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: نگرش عدالت‌محور فراتر از شعارها باید در میدان عمل محقق شود و چنین اقداماتی می‌تواند گامی هرچند کوچک در راستای ایجاد بستر تفریح و نشاط برای نوجوانان و جوانان در نواحی کم‌برخوردار شهر باشد.

بخشنده‌امنیه توزیع عادلانه امکانات و خدمات را یکی از رویکردهای کلان و اصلی مدیریت شهری در این دوره خواند و تاکید کرد: سعی ما بر این است تا ضمن نگاه همه‌جانبه و جامع به نیاز شهروندان در تمام مناطق، توجه ویژه خود را به اهالی نقاط کمتر توسعه‌یافته شهر معطوف و نبود خدمت‌رسانی شایسته در طول دوره‌ها به این نواحی را، تا حد امکان جبران کنیم.

کد خبر 558753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.