تخریب دو طبقه غیر مجاز یک ساختمان در کوی قربانی

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از تخریب دو طبقه ساختمانی غیرمجاز در کوی قربانی خیابان ثقه الاسلام با حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز، حسن گنجی اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی و به جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که توجه ویژه‌ای در جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی دارد بر اساس رأی صادره از سوی کمیسیون ماده ۱۰۰، پس از پیگیری‌های لازم توسط واحد اجرای احکام و در حضور ضابطین قضائی دو طبقه از ساختمان مسکونی غیرمجاز واقع در کوی قربانی خیابان ثقه الاسلام شمالی تخریب شد.

وی افزود: علی رغم اخطارهای متعدد، مالک به تصور کاهش هزینه‌های ساخت و ساز و در اصل تخلف از قانون و تضییع حقوق عمومی مبادرت به انجام ساخت و ساز نموده و با ترفندهای مختلف سعی در به پایان رساندن ساختمان غیر ایمن برای خود یا مالکان احتمالی بعدی را به هر قیمتی داشت که در این خصوص شهرداری منطقه ۱۰ اقدامات قانونی لازم را جهت تخریب به عمل آورد.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز تصریح کرد: با هرگونه تخلف ساختمانی که باعث به خطر افتادن جان شهروندان و ایجاد بی نظمی شود، با جدیت برخورد می‌شود.

وی با اعلام هشدار به شهروندان منطقه ۱۰ مبنی بر عدم خرید املاک بدون سند و پایان‌کار ساختمانی، افزود: برخی از افراد سودجو با فروش املاک فاقد ایمنی و سند مالکیت، ضمن به خطر انداختن جان شهروندان مشکلات عدیده را برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کنند و باید از خرید و فروش اینگونه املاک جلوگیری کرد.

کد خبر 558752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.