استفاده از اسنپدراگون هشت نسل یک پلاس در سری جدید هواوی Mate 50

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که به احتمال بسیار زیاد گوشی‌های سری جدید هواوی Mate 50 از اسنپدراگون هشت نسل یک پلاس بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به اینکه اطلاعاتی درباره گوشی‌های سری هواوی Mate 50 منتشر شده است، به‌زودی این محصول در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اطلاعاتی درمورد این محصول جدید منتشر شده است که جزئیات آن را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

براساس شایعات ارائه شده، گوشی‌های هوشمند سری Huawei Mate 50 در نیمه دوم سال میلادی جاری رونمایی خواهد شد؛ احتمالاً ژوئن یا جولای شاهد این رونمایی خواهیم بود. البته ممکن است زمان رونمایی محصولات جدید شرکت هواوی به دلیل مشکل در زنجیره تأمین این شرکت با تأخیر روبه‌رو شود.

اطلاعات ارائه شده حاکی از این است که سری Mate 50 pro ممکن است با نسخه‌ای از اسنپدراگون هشت نسل یک ساخت TSMC عرضه شود که در واقع همان اسنپدراگون هشت نسل یک پلاس خواهد بود. احتمال دارد که میت ۵۰ معمولی از تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک فعلی ساخت شرکت سامسونگ بهره ببرد. مطالب منتشر شده نشان می‌دهد که دوربین سری میت ۵۰ تنظیماتی مشابه سری آنر مجیک سه پرو خواهد داشت.

کد خبر 558552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.