هواوی لپ‌تاپ‌های جدید خود را معرفی کرد

هواوی در رویداد MWC دو لپ‌تاپ Matebook X Pro 2022 و Matebook E را معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی رویداد MWC خود را با معرفی دو لپ‌تاپ جدید ویندوز ۱۱ به نام Matebook X Pro 2022 و Matebook E آغاز کرد. لپ‌تاپ Matebook X Pro 2022 دارای صفحه نمایش ۱۴.۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۰۸۰ * ۳۱۲۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نسبت تصویر سه به دو است. این صفحه‌نمایش ۵۰۰ نیت روشنایی دارد و کل طیف رنگ P3 را پوشش می‌دهد. بدنه این لپ‌تاپ فلزی است، تنها ۱.۳۸ کیلوگرم وزن دارد و در ضخیم‌ترین نقطه آن فقط ۱۵.۵ میلی‌متر است.

لپ‌تاپ Matebook X Pro 2022 به شش بلندگو مجهز شده است که تجربه صوتی رضایت‌بخشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول از تراشه نسل یازدهم Rocket lake اینتل همراه با پردازنده گرافیکی یکپارچه Iris Xe بهره می‌برد و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و حداکثر یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی M2 SSD همراه خواهد شد. سیستم خنک‌کننده آن نیز شامل سه ورودی هوا و دو فن باله کوسه‌ای و یک ماژول اتلاف حرارت VS است.

لپ‌تاپ Matebook X Pro 2022 دارای چهار پورت USB-C و یک جک هدفون است. این محصول دارای شارژر ۹۰ واتی GaN USB-C است که وزن آن فقط ۱۸۰ گرم است. شرکت هواوی قیمت لپ‌تاپ Matebook X Pro 2022 را ۱.۸۹۹ یورو اعلام کرده است.

لپ‌تاپ Matebook E دارای صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی OLED با وضوح تصویر ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل است، یک دوبین هشت مگاپیکسلی در پنل جلویی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است. این محصول فقط ۷.۹ میلی‌متر ضخامت و ۷۰۹ گرم وزن دارد، در واقع Matebook E تبلتی است که از طریق کیبورد همراه خود به لپ‌تاپ تبدیل می‌شود.

لپ‌تاپ Matebook E با هشت یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x، تراشه نسل یازدهمی i5 و i7 اینتل، گرافیک Iris XE، و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe SSD همراه شده است. برای این محصول باتری ۴۲ وات ساعتی در نظر گرفته شده است که از طریق شارژر همراه ۶۵ واتی شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ ذکر شده می‌توان به اسپیکرها و میکروفون‌های چهارگانه و پشتیبانی از قلم نسل دوم Huawei M-Pencil اشاره کرد.

قیمت لپ‌تاپ Matebook E از ۶۴۹ یورو برای نسخه i3 اینتل با پیکربندی هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی شروع می‌شود، درحالی‌که قیمت نسخه i5 اینتل با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۹۹۹ یورو است.

کد خبر 558549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.