رندرهای جدید ریلمی بادز Q2s منتشر شد

رندرهای جدید هدفون‌های TWS ریلمی بادز Q2s نشان می‌دهد که این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی قصد دارد به‌زودی هدفون‌های جدید TWS سری Q خود را رونمایی کند. این هدفون‌ها «ریلمی بادز Q2s» نام دارد و به‌تازگی شایعات زیادی درمورد آن‌ها منتشر شده است. هم‌اکنون جزئیاتی از این محصول در یکی از وب‌سایت‌های مربوط به دریافت گواهی لوازم الکترونیکی مشاهده شده است. علاوه بر این، رندرهایی نیز از این هدفون‌ها به اشتراک گذاشته شده است.

هدفون‌های TWS نسل آینده با شماره مدل RMA2110 شناخته خواهد شد، انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، ظرفیت باتری جعبه آن نیز ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. پیش از این، اعلام شده بود که ریلمی بادز Q2s در بازارهای اروپایی و هند عرضه خواهد شد. قیمت این محصول در هند تقریباً ۲۷ دلار و در بازارهای اروپایی حدود ۳۳ دلار خواهد بود.

اخیراً رندرهای جدیدی از هدفون ریلمی بادز Q2s منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هنوز جزئیات بیشتری در مورد این مدل هدفون در دسترس قرار نگرفته است؛ البته انتظار می‌رود که از قابلیت‌های مشابه ریلمی بادز Q2 بهره ببرد. البته ممکن است هدفون جدید ریلمی از نظر عمر باتری و پایداری در اتصال نسبت به نسل پیشین خود پیشرفت قابل توجه داشته باشد.

کد خبر 558547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.