«موقعیت مهدی» پروانه نمایش گرفت

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش دو فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و «برای مرجان» موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم «موقعیت مهدی» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد و کارگردانی هادی حجازی‌فر و فیلم «برای مرجان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد موافقت کرد.

فیلم سینمایی «برای مرجان» در شورای پروانه نمایش قبلی بازبینی و پروانه نمایش آن صادر شده بود.

به گزارش ایمنا، فیلم سینمایی «برای مرجان» نام درامی اجتماعی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد و نویسندگی حمید زرگرنژاد و سارا غلامی است که در سال ۱۳۹۹ بر اساس طرحی از مؤسسه سینمایی پویان فیلم و سرمایه‌گذاری حمید زرگرنژاد و محمد همایون‌پور تولید شده است و یکی از پربازیگرترین فیلم‌های سینمایی سال جاری است. این فیلم موضوعی جدید و غافلگیرکننده دارد و همه لوکیشن‌های آن در تهران است. حمید زرگرنژاد کارگردانی فیلم پایان خدمت و فیلم ماهورا را در کارنامه خود دارد و «برای مرجان» سومین تجربه سینمایی او محسوب می‌شود. «برای مرجان» یک فیلم در ژانر جنایی است که برای روایت آن، کارگردان وارد بیان یک ماجرای پلیسی نشده است، بلکه انسان‌ها و تصمیمات آن‌ها در پیکره شهری شلوغ را جان‌مایه کار خود قرار داده است.

فیلم «موقعیت مهدی» محصول سال ۱۴۰۰ به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است. بازیگران این فیلم هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی هستند. موقعیت مهدی که فیلمی درباره مهدی باکری است، نخستین‌بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم در این دوره از جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

مهدی باکری فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌تر خود حمید می‌خواهد به‌رغم مشکلاتی که برای او پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد، این روایت در شش پرده تصویر شده است.

کد خبر 558395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.