گوشی گلکسی A33 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که احتمالا گوشی گلکسی A33 5G از تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ و حافظه رم شش گیگابایتی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با نزدیک شدن به زمان عرضه گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ، اطلاعات جدیدی از این گوشی مقرون‌به‌صرفه فاش شده است که مشخصات احتمالی آن و تراشه به کار رفته در آن را نشان می‌دهد. فهرستی که در کنسول گوگل‌پلی برای گلکسی A33 5G منتشر شده است، نشان می‌دهد که این محصول به پردازنده سامسونگ s5e8825 یا اگزینوس ۱۲۰۰ مجهز خواهد شد. اگزینوس ۱۲۰۰ یک پردازنده هشت هسته‌ای است که دو هسته با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس دو گیگاهرتز دارد.

به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی A33 5G دارای صفحه‌نمایش FHD+ با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل است. این محصول به صورت پیش‌فرض با نسخه پایدار اندروید ۱۲ عرضه می‌شود. گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ از یک باتری با ظرفیت پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، ممکن است این محصول با استاندارد IP67 عرضه شود، بنابراین در برابر گردوغبار و نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ به احتمال بسیار زیاد دارای شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است و از microSD پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین کاربران نمی‌توانند حافظه آن را ارتقا دهند. یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی این محصول تعبیه شده است، از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز بهره نمی‌برد. پیش‎بینی می‌شود که گوشی گلکسی A33 5G در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه می‌شود. احتمالاً گوشی هوشمند ذکر شده نیمه اول سال ۲۰۲۲ میلادی وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 558306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.