هدست واقعیت افزوده اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدست واقعیت افزوده اپل، احتمالا از تراشه M1 و نمایشگر میکرو OLED بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل دور دوم آزمایش‌های پیش‌تولید هدست واقعیت افزوده خود را آغاز کرده است. به‌تازگی گزارش‌هایی مبنی بر جزئیاتی از سخت‌افزار این محصول ارائه شده است. به نظر می‌رسد که هدست واقعیت افزوده اپل به تراشه M1 و نمایشگر میکرو OLED مجهز خواهد شد.

بارها پیش‌بینی شده است که شرکت اپل، نخستین هدست واقعیت افزوده خود را در اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد؛ اما به نظر می‌رسد مشکلاتی در روند تولید آن ایجاد شده است؛ بنابراین ممکن است زمان عرضه آن به سال ۲۰۲۳ میلادی موکول شود. شرکت سامسونگ نیز در حال تصمیم‌گیری در مورد تاریخ عرضه اولین هدست هولوگرام خود است.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که هدست واقعیت افزوده سامسونگ از فناوری هولوگرام استفاده خواهد کرد، این محصول طی یک دوره طولانی توسط مؤسسه فناوری پیشرفته سامسونگ با همکاری شرکت آمریکایی DigiLens توسعه داده شده است. هدست واقعیت افزوده سامسونگ از تراشه اگزینوس بهره خواهد برد و با استفاده از سیستم عامل اندروید اجرا می‌شود.

هدست‌های مایکروسافت نیز که با همکاری شرکت سامسونگ تولید شده‌اند، از فناوری هولوگرام بهره خواهند برد. مطالب منتشر شده حاکی از این است که شرکت گوگل نیز در کنار اپل، سامسونگ، مایکروسافت و متا در حال تولید و آزمایش یک هدست واقعیت افزوده است.

کد خبر 558289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.