بندر انزلی آماده استقبال از بهار می‌شود

شهردار بندرانزلی از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار به منظور آماده‌سازی سیما و منظر شهر برای نوروز سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین جلسه شهرداری بندرانزلی برای اجرای طرح استقبال از بهار، بیستم بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد و کارکنان شهرداری در آمادگی کامل هستند تا در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ میزبان بسیار خوبی برای همه هموطنان باشیم.

وی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در مناطق مختلف این شهر به ویژه در پارک‌ها و بوستان‌ها آغاز شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: طی دو روز اخیر، رنگ‌آمیزی جداول و معابر سطح شهر آغاز شده است و خط‌کشی طولی خیابان‌ها، اصلاح و لگه‌گیری آسفالت در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار بندرانزلی با بیان اینکه این شهر دارای دو خط ساحلی است که حتماً باید آسفالت شود، خاطرنشان کرد: آسفالت خط ساحلی بلوار بندر به اتمام رسیده و درحال‌حاضر زیرسازی خط ساحلی بلوار پاسداران آغاز شده است و تا دو روز آینده آسفالت می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه در طرح استقبال از بهار، رفت‌وروب و شست‌وشوی معابر، پاکسازی مبلمان شهری، آرامستان و مزار شهدا انجام می‌شود، تصریح کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی بخشی از مسیر دسترسی به مزار شهدا آسفالت خواهد تا از وضعیت نابسامان خارج شود.

وی با بیان اینکه هرس درختان انجام شده و اکنون نشاکاری و گل‌کاری در فضای سبز شهری توسط واحد فضای سبز شهرداری در حال اجرا است، گفت: تلاش داریم برای ایجاد فضایی شاداب و پرنشاط در ایام نوروز، المان‌های جدید خریداری و در نقاط مختلف شهر نصب کنیم.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 558270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.