تلاش مدیریت شهری برای انجام پروژه‌های عمرانی

رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و رویکرد سازندگی مدیریت شهری، سال ۱۴۰۱ مقطع شکوفایی پروژه‌های عمرانی در هشتگرد خواهد بود.

بهروز افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری هشتگرد در طرح استقبال از بهار و ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان، اظهار کرد: ارتقای سطح زندگی شهروندی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری هشتگرد برای سال آینده، اضافه کرد: شورای ششم هشتگرد از مردادماه سال جاری آغاز به کار کرده است و تحولاتی در بدنه مدیریتی شهرداری در راستای بهبود کیفیت اجرایی پروژه‌های عمرانی رخ داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و رویکرد سازندگی مدیریت شهری، سال ۱۴۰۱ مقطع شکوفایی پروژه‌های عمرانی در هشتگرد خواهد بود.

وی تصریح کرد: تلاش شهرداری در زمینه‌های خدماتی به ویژه جمع‌آوری زباله، نظافت و رفت‌وروب شهر قابل تقدیر است و انتظار می‌رود با تلاش ستاد استقبال از بهار این خدمات در ماه پایانی سال نیز ادامه یابد و طرح‌های جهادی پاکسازی محلات با جدیت اجرا شود.

افشاری در خصوص لزوم مستندسازی عملکرد شهرداری و شفافیت در ارائه آن به شهروندان، خاطرنشان کرد: یکی از موارد مورد تاکید اعضای پارلمان شهری، شفافیت در کار است و امیدواریم طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری و اقدامات این نهاد خدمت‌رسان به صورت مستمر و دقیق به اطلاع شهروندان برسد.

وی اضافه کرد: شهروندان نیز با اطمینان خاطر از عملکرد شهرداری، در طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری مشارکت خواهند کرد.

کد خبر 558121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.